Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorBečvářová, Ivana
dc.date.accessioned2019-03-26T09:11:23Z
dc.date.available2019-03-26T09:11:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationBEČVÁŘOVÁ, I. Kompetence k učení a technická výchova v kontextu primárního vzdělávání v České republice. In: Vzájomná informovanosť - cesta k efektívnemu rozvoju vedecko-pedagogickej činnosti. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa, 2018. s. 13-19. ISBN 978-80-558-1369-1.en
dc.identifier.isbn978-80-558-1369-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33784
dc.description.abstractStudie se zabývá teoretickými východisky a genezí problematiky kompetence k učení v kontextu technické výchovy a primárního vzdělávání v České republice. Seznamuje s výsledky výzkumného šetření, které má konstruktivistický charakter a je součástí předvýzkumu dizertační práce i analýzy potřebnosti projektů Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV) realizovaných vzdělávací společností ASTERIA centrum vzdělávání, s.r.o. v roce 2017. Výzkumné šetření je zaměřeno na ověření účinnosti výukových modulů odlišných edukačních nástrojů, které byly využity se zřetelem na rozvoj kompetencí k učení a v souvislosti s technickým vzděláváním. Studie reaguje také na problematiku a nedostatky technického vzdělávání a postavení technické výchovy v českém kurikulu.cs
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherUniverzita Konštantína Filozofask
dc.relation.ispartofseriesVzájomná informovanosť - cesta k efektívnemu rozvoju vedecko-pedagogickej činnostisk
dc.rightsPlný text není přístupný.cs
dc.rights© Univerzita Konštantína Filozofask
dc.subjectkompetencecs
dc.subjectučenícs
dc.subjecttechnickács
dc.subjectvýchovacs
dc.subjectkontextucs
dc.subjectprimárníhocs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectČeskécs
dc.subjectrepublicecs
dc.titleKompetence k učení a technická výchova v kontextu primárního vzdělávání v České republicecs
dc.title.alternativeLearning competences and technical education in the context of primary education in the Czech Republicen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessclosedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis study deals with the theoretical background and genesis of the competence of learning competences in the context of technical education and primary education in the Czech Republic. It acquaints with the results of a research survey that is constructivist and is part of the pre-research of the dissertation and of the needs analysis of the Operational Program Research, Development and Education (OP RDE) realized by the ASTERIA educational company, Inc. in 2017. The research is aimed at verifying the effectiveness of teaching modules of different educational tools that have been used with a view to developing learning competencies and in connection with technical education. The study also responds the problems and lacks of technical education and the position of technical education in the Czech curriculum.en
dc.subject.translatedlearningen
dc.subject.translatedcompetencesen
dc.subject.translatedanden
dc.subject.translatedtechnicalen
dc.subject.translatedcontexten
dc.subject.translatedprimaryen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedtheen
dc.subject.translatedCzechen
dc.subject.translatedRepublicen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43925597
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KPG)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Becvarova.pdf1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33784

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD