Název: Historický a mezinárodní kontext v premenách technického vzdelávania na Slovensku do roku 2015
Další názvy: Historical and international context in the areas of technical education in Slovakia until 2015
Autoři: Huľová, Zlatica
Citace zdrojového dokumentu: KROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2018, č. 1.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://olympiadatechniky.cz/itev/
http://hdl.handle.net/11025/34517
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: technické vzdělávání;základní škola;vzdělávací praxe;historický vývoj;mezinárodní srovnání
Klíčová slova v dalším jazyce: technical education;primary schools;educational practice;historical development;international comparison
Abstrakt v dalším jazyce: Nowadays, technical education at primary schools requires substantial attention of not only professionals but also of the general public. The fact that urgent problems in technical education of primary school aged pupils are neglected and left unsolved determines the need to deal with this problem. The main objective is the mapping of the current state of educational practice at home and abroad and the analysis of historical development of technical education in the context of international comparison.
Technické vzdelávanie na primárnom stupni školy v súčasnosti vyžaduje značnú pozornosť nielen odbornej ale aj laickej verejnosti. Opomínanie a neriešenie akútnych problémov v oblasti technického vzdelávania žiakov v mladšom školskom veku determinuje zaoberať sa touto problematikou. Hlavným cieľom je mapovanie aktuálneho stavu v edukačnej praxi doma aj v zahraničí a analýza historického vývoja technického vzdelávania v kontexte medzinárodného porovnania.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2018)
Číslo 1 (2018)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hulova.pdfPlný text678,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/34517

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.