Název: Theoretical approaches to the contibution of art in education
Autoři: Tsakoumagkou, Pinelopi
Citace zdrojového dokumentu: KROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2018, č. 1.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://olympiadatechniky.cz/itev/
http://hdl.handle.net/11025/34530
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: umění;umělecké vzdělání;transformativní učení
Klíčová slova v dalším jazyce: art;art education;transformative learning
Abstrakt v dalším jazyce: Art, especially art education, constitutes an integral part of education. Nowadays, engaging in art seems to take on increasing ground, incorporating innovative technologies, and being one of the key tools of transformative learning. This paper examines the contribution of art to personal and social development, emotional and aesthetic education, as well as to human expression. Possible approaches at school level are presented, concerning the use and exploitation of art, in addition to theories that have influenced the integration of art into the core of the educational act. The bibliographic review confirms research studies on the field, while the necessity of incorporating art in the educational process is demonstrated.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2018)
Číslo 1 (2018)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Tsakoumagkou.pdfPlný text208,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/34530

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.