Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Houser, František | |
dc.contributor.author | Klímová, Helena | |
dc.contributor.author | Skřehot, Petr Adolf | |
dc.date.accessioned | 2019-12-09T10:56:42Z | |
dc.date.available | 2019-12-09T10:56:42Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Arnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2019, č. 1, s. 66-72. | cs |
dc.identifier.issn | 1804-8366 | |
dc.identifier.uri | https://www.arnica.zcu.cz/images/casopis/2019/Arnika_2019_2-3-Houser-Klimova-Skrehot-web.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/36055 | |
dc.description.abstract | Článek navazuje na analýzy rámcových a školních vzdělávacích programů z hlediska obsahu tématu organokovové sloučeniny a zabývá se zastoupením tohoto tématu ve středoškolských učebnicích chemie. Učebnice byly analyzovány obsahovou slovní metodou a metodou rastru. Z analýz vyplývá, že učebnice používané na českých středních školách se o organokovových sloučeninách vůbec nezmiňují. Pouze některé učebnice k tomuto tématu přistupují velmi okrajově a nesystematicky. Tento závěr je protikladem k závěrům analýz rámcových a školních vzdělávacích programů, podle kterých je žádoucí organokovové sloučeniny do výuky zařadit. | cs |
dc.format | 7 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.subject | organokovové sloučeniny | cs |
dc.subject | chemie | cs |
dc.subject | výuka | cs |
dc.subject | střední škola | cs |
dc.subject | učebnice | cs |
dc.subject | hodnocení učebnic | cs |
dc.subject | analýza učebnic | cs |
dc.title | Zpracování tématu organokovové sloučeniny v českých učebnicích | cs |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.subject.translated | organometallic compounds | en |
dc.subject.translated | chemistry | en |
dc.subject.translated | teaching | en |
dc.subject.translated | secondary school | en |
dc.subject.translated | textbook | en |
dc.subject.translated | evaluation of textbooks | en |
dc.subject.translated | textbook analysis | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 2 (2019) Číslo 2 (2019) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Houser.pdf | Plný text | 742,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36055
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.