Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKrotký, Jan
dc.date.accessioned2020-02-10T11:00:20Z
dc.date.available2020-02-10T11:00:20Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationKROTKÝ, J. Kreativita a inovace v produktu žáka a jeho hodnocení. Trendy ve vzdělávání, 2019, roč. 12, č. 1, s. 29-33. ISSN 1805-8949.en
dc.identifier.issn1805-8949
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/36445
dc.description.abstractČlánek prezentuje výzkum v oblasti projevů kreativity. Cílem prezentovaného výzkumu je systematicky ověřit inovovaný hodnotící dotazník v prostředí základní školy, zmapovat jeho problematické partie a navrhnout úpravu před plošným nasazením na početnější cílovou skupinu jak žáků, tak evaluátorů. Výzkum analyzuje 65 výrobků a sleduje 9 parametrů a čas. Hlavním nástrojem je nový evaluační dotazník sledující projevy funkční kreativity žáka v rámci jeho vytvořeného produktu. Výzkum ukázal možnosti a limity evaluačního dotazníku a potvrdil jeho aplikovatelnost v prostředí základní školy.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherPalacký University, Faculty of Educationen
dc.relation.ispartofseriesTrendy ve vzdělávánícs
dc.rights© Palacký University, Faculty of Educationen
dc.subjectfunkční kreativitacs
dc.subjectstavebnicecs
dc.subjectrozvoj kreativitycs
dc.subjectevaluace produktucs
dc.titleKreativita a inovace v produktu žáka a jeho hodnocenícs
dc.title.alternativeCreativity and innovation in the pupil product and its evaluationen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article presents a research in the area of creativity expressions. The aim of the presented research is to systematically verify the evaluating questionnaire in the environment of elementary schools, to map its problematic parts and to suggest some adjustments before it is generally applied on a bigger target group of pupils as well as evaluators. There are 65 products analysed in the research which monitors 9 parameters and time. The main tool is the new evaluating questionnaire where functional creativity expressions of pupils within his product are monitored. The research showed possibilities and limits of the evaluating questionnaire and confirmed its possibility to be applied in the environment of elementary schools.en
dc.subject.translatedfunctional creativityen
dc.subject.translatedbuilding kiten
dc.subject.translateddevelopment of creativityen
dc.subject.translatedproduct evaluationen
dc.identifier.doi10.5507/tvv.2019.008
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43928132
dc.project.IDSGS-2018-027/Inovace výuky techniky a technické výchovy na základních školáchcs
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
TVV_tvv-201901-0005.pdf258,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36445

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD