Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Krotký, Jan | |
dc.date.accessioned | 2020-02-10T11:00:20Z | |
dc.date.available | 2020-02-10T11:00:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | KROTKÝ, J. Kreativita a inovace v produktu žáka a jeho hodnocení. Trendy ve vzdělávání, 2019, roč. 12, č. 1, s. 29-33. ISSN 1805-8949. | en |
dc.identifier.issn | 1805-8949 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/36445 | |
dc.description.abstract | Článek prezentuje výzkum v oblasti projevů kreativity. Cílem prezentovaného výzkumu je systematicky ověřit inovovaný hodnotící dotazník v prostředí základní školy, zmapovat jeho problematické partie a navrhnout úpravu před plošným nasazením na početnější cílovou skupinu jak žáků, tak evaluátorů. Výzkum analyzuje 65 výrobků a sleduje 9 parametrů a čas. Hlavním nástrojem je nový evaluační dotazník sledující projevy funkční kreativity žáka v rámci jeho vytvořeného produktu. Výzkum ukázal možnosti a limity evaluačního dotazníku a potvrdil jeho aplikovatelnost v prostředí základní školy. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Palacký University, Faculty of Education | en |
dc.relation.ispartofseries | Trendy ve vzdělávání | cs |
dc.rights | © Palacký University, Faculty of Education | en |
dc.subject | funkční kreativita | cs |
dc.subject | stavebnice | cs |
dc.subject | rozvoj kreativity | cs |
dc.subject | evaluace produktu | cs |
dc.title | Kreativita a inovace v produktu žáka a jeho hodnocení | cs |
dc.title.alternative | Creativity and innovation in the pupil product and its evaluation | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The article presents a research in the area of creativity expressions. The aim of the presented research is to systematically verify the evaluating questionnaire in the environment of elementary schools, to map its problematic parts and to suggest some adjustments before it is generally applied on a bigger target group of pupils as well as evaluators. There are 65 products analysed in the research which monitors 9 parameters and time. The main tool is the new evaluating questionnaire where functional creativity expressions of pupils within his product are monitored. The research showed possibilities and limits of the evaluating questionnaire and confirmed its possibility to be applied in the environment of elementary schools. | en |
dc.subject.translated | functional creativity | en |
dc.subject.translated | building kit | en |
dc.subject.translated | development of creativity | en |
dc.subject.translated | product evaluation | en |
dc.identifier.doi | 10.5507/tvv.2019.008 | |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43928132 | |
dc.project.ID | SGS-2018-027/Inovace výuky techniky a technické výchovy na základních školách | cs |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KMT) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
TVV_tvv-201901-0005.pdf | 258,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36445
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.