Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorDuffek, Václav
dc.contributor.authorHořejší, Petr
dc.contributor.authorMentlík, Pavel
dc.contributor.authorPolcar, Jiří
dc.contributor.authorPrůcha, Tomáš
dc.contributor.authorRohlíková, Lucie
dc.date.accessioned2020-09-14T10:00:18Z-
dc.date.available2020-09-14T10:00:18Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationDUFFEK, V., HOŘEJŠÍ, P., MENTLÍK, P., POLCAR, J., PRŮCHA, T., ROHLÍKOVÁ, L. Využití virtuální reality při přípravě budoucích učitelů geografie. Geografické rozhledy, 2020, roč. 29, č. 5, s. 24-27. ISSN 1210-3004.en
dc.identifier.issn1210-3004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39637
dc.description.abstractVirtuální realita se dnes stává běžnou součástí našich životů a její využití je značně široké. Užitek najde i ve vzdělávání, například využívání aplikace Google Expeditions na základních školách. tento článek pojednává o aplikaci virtuální reality v univerzitním prostředí, konkrétně při přípravě budoucích učitelů. ti v prostředí virtuální reality mohou zdokonalovat své dovednosti v tzv. virtuální třídě, která se dle dosavadních výsledků jeví jako vhodný doplněk praxí ve školách, jejich reflexí a výuky oborových didaktik.cs
dc.format4 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherČeská geografická společnostcs
dc.relation.ispartofseriesGeografické rozhledycs
dc.rightsPlný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům.cs
dc.rights© Česká geografická společnostcs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.subjectpříprava budoucích učitelůcs
dc.titleVyužití virtuální reality při přípravě budoucích učitelů geografiecs
dc.title.alternativeUsing virtual reality in geography teachers’ trainingen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessrestrictedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedVirtual reality (VR) is becoming part of everyday life and its utilization is quite wide. It can be useful also in education, e.g. see using Google Expeditions app at elementary schools. This paper deals with the use of VR at universities particularly during the teachers’ training. Future teachers may develop their teaching or speaking skills in a virtual class-room. According to the results of our pilot study, this teaching simulator can be successfully used as one of the possibilities of pedagogical training together with real life practice at school.en
dc.subject.translatedvirtual realityen
dc.subject.translatedteachers’ trainingen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43929719
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (CBG)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
gr2905_duffek a kol.pdf4,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39637

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD