Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKlement, Milan
dc.date.accessioned2020-11-23T07:51:40Z
dc.date.available2020-11-23T07:51:40Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2020, č. 1, s. 4-13.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://itev.olympiadatechniky.cz/journal-itev-2020.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42136
dc.description.abstractVýuka programování je v podmínkách netechnicky orientovaných škol novou, relativně neprobádanou oblastí. Je tedy nutné zabývat se otázkami, zda je tato výuka na těchto školách potřebná a jaký může mít dopad na další rozvoj studentů. V rámci předložené práce jsme tedy hledali odpovědi na stále palčivější otázky, které bude potřebné řešit v souvislosti s plánovou implementací Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020, kdy jedním z hlavních pilířů chystané změny obsahu kurikula informatických předmětů je zařazení tematického celku zaměřeného na algoritmizaci a programování.cs
dc.description.sponsorshipGrant SVK1‐2020‐013 Olympiáda techniky Plzeň 2020, Západočeská univerzita vPlznics
dc.format10 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectinformatické myšlenícs
dc.subjectalgoritmizacecs
dc.subjectprogramovánícs
dc.subjectvíceletá gymnáziacs
dc.subjectVisual Studio.NETcs
dc.titleMožnosti rozvoje informatického myšlení on-line formou v podmínkách víceletých gymnáziícs
dc.title.alternativePossibilities of computational thinking development at eight- or six- year grammar schools through online meansen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedTeaching programming at non-technical schools represents a new and relatively unexplored area. It is therefore necessary to ask the questions related to the possible necessity of such teaching and about its potential influence and/or inpact on students`s further development. Within the framework we were looking for answers to the increasingly pressing issues which will need to be addressed in connection with the planned implementation of the Digital Education Strategy by 2020. One of the main pillars of the upcoming change in the content of IT subjects introduced by the latter is the inclusion of a thematic unit focused on algorithmization and programming.en
dc.subject.translatedcomputational thinkingen
dc.subject.translatedalgorithmizationen
dc.subject.translatedprogrammingen
dc.subject.translatedeight-year and six-year grammar schoolsen
dc.subject.translatedVisual Studio.NETen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2020)
Číslo 1 (2020)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Klement.pdfPlný text603,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42136

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.