Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Klement, Milan | |
dc.date.accessioned | 2020-11-23T07:51:40Z | |
dc.date.available | 2020-11-23T07:51:40Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2020, č. 1, s. 4-13. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://itev.olympiadatechniky.cz/journal-itev-2020.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/42136 | |
dc.description.abstract | Výuka programování je v podmínkách netechnicky orientovaných škol novou, relativně neprobádanou oblastí. Je tedy nutné zabývat se otázkami, zda je tato výuka na těchto školách potřebná a jaký může mít dopad na další rozvoj studentů. V rámci předložené práce jsme tedy hledali odpovědi na stále palčivější otázky, které bude potřebné řešit v souvislosti s plánovou implementací Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020, kdy jedním z hlavních pilířů chystané změny obsahu kurikula informatických předmětů je zařazení tematického celku zaměřeného na algoritmizaci a programování. | cs |
dc.description.sponsorship | Grant SVK1‐2020‐013 Olympiáda techniky Plzeň 2020, Západočeská univerzita vPlzni | cs |
dc.format | 10 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | informatické myšlení | cs |
dc.subject | algoritmizace | cs |
dc.subject | programování | cs |
dc.subject | víceletá gymnázia | cs |
dc.subject | Visual Studio.NET | cs |
dc.title | Možnosti rozvoje informatického myšlení on-line formou v podmínkách víceletých gymnázií | cs |
dc.title.alternative | Possibilities of computational thinking development at eight- or six- year grammar schools through online means | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Teaching programming at non-technical schools represents a new and relatively unexplored area. It is therefore necessary to ask the questions related to the possible necessity of such teaching and about its potential influence and/or inpact on students`s further development. Within the framework we were looking for answers to the increasingly pressing issues which will need to be addressed in connection with the planned implementation of the Digital Education Strategy by 2020. One of the main pillars of the upcoming change in the content of IT subjects introduced by the latter is the inclusion of a thematic unit focused on algorithmization and programming. | en |
dc.subject.translated | computational thinking | en |
dc.subject.translated | algorithmization | en |
dc.subject.translated | programming | en |
dc.subject.translated | eight-year and six-year grammar schools | en |
dc.subject.translated | Visual Studio.NET | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1 (2020) Číslo 1 (2020) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Klement.pdf | Plný text | 603,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42136
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.