Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorPěchoučková, Šárka
dc.contributor.authorHonzík, Lukáš
dc.date.accessioned2021-01-22T09:48:47Z
dc.date.available2021-01-22T09:48:47Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2020, č. 2, s. 28-32.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://itev.olympiadatechniky.cz/journal-itev-2020_2.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42513
dc.description.abstractŽáci na 1. stupni základní školy se nacházejí ve stádiu konkrétních operací. Proto je třeba, aby nové matematické poznatky získávali prostřednictvím vizuálního vnímání, tedy na základě znázornění nebo manipulace. Vhodnou pomůckou k manipulaci jsou Cuisenairovy hranolky, které můžeme využít při porovnávání čísel a znázorňování základních matematických operací.cs
dc.description.sponsorshipGRAK2020 „Fenomény doprovázející vytváření matematických představ“cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectCuisenairovy hranolkycs
dc.subjectmatematikacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.titleCuisenairovy hranolky ve výuce matematiky na 1. stupni základní školycs
dc.title.alternativeCuisenairovy hranolky ve výuce matematiky na 1. stupni základní školycs
dc.title.alternativeCuisenaire rods in primary school mathematics educationen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedPrimary school children find themselves in the concrete operational stage. Thus, it is desirable for them to gain new knowledge by the means of visual perception, that is, through illustration or manipulation. Cuisenaire rods are a suitable tool for manipulation as they can be used for number comparison and the illustration of elementary mathematical operations.en
dc.subject.translatedCuisenaire rodsen
dc.subject.translatedmathematicsen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
Číslo 2 (2020)
Číslo 2 (2020)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Pěchoučková.pdfPlný text291,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42513

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.