Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Pěchoučková, Šárka | |
dc.contributor.author | Honzík, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2021-01-22T09:48:47Z | |
dc.date.available | 2021-01-22T09:48:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2020, č. 2, s. 28-32. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://itev.olympiadatechniky.cz/journal-itev-2020_2.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/42513 | |
dc.description.abstract | Žáci na 1. stupni základní školy se nacházejí ve stádiu konkrétních operací. Proto je třeba, aby nové matematické poznatky získávali prostřednictvím vizuálního vnímání, tedy na základě znázornění nebo manipulace. Vhodnou pomůckou k manipulaci jsou Cuisenairovy hranolky, které můžeme využít při porovnávání čísel a znázorňování základních matematických operací. | cs |
dc.description.sponsorship | GRAK2020 „Fenomény doprovázející vytváření matematických představ“ | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | Cuisenairovy hranolky | cs |
dc.subject | matematika | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.title | Cuisenairovy hranolky ve výuce matematiky na 1. stupni základní školy | cs |
dc.title.alternative | Cuisenairovy hranolky ve výuce matematiky na 1. stupni základní školy | cs |
dc.title.alternative | Cuisenaire rods in primary school mathematics education | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Primary school children find themselves in the concrete operational stage. Thus, it is desirable for them to gain new knowledge by the means of visual perception, that is, through illustration or manipulation. Cuisenaire rods are a suitable tool for manipulation as they can be used for number comparison and the illustration of elementary mathematical operations. | en |
dc.subject.translated | Cuisenaire rods | en |
dc.subject.translated | mathematics | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KMT) Číslo 2 (2020) Číslo 2 (2020) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Pěchoučková.pdf | Plný text | 291,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42513
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.