Název: | Virtual Hotel – Gamification in the Management of Tourism Education |
Další názvy: | Virtuální Hotel - Gamifikace v řízení vzdělávání v cestovním ruchu |
Autoři: | Poulová, Petra Černá, Miloslava Malý, Filip Kozel, Tomáš Kříž, Pavel Hamtitová, Jana Hán, Jan Ulrych, Zdeněk |
Citace zdrojového dokumentu: | POULOVÁ, P., ČERNÁ, M., MALÝ, F., KOZEL, T., KŘÍŽ, P., HAMTITOVÁ, J., HÁN, J., ULRYCH, Z. Virtual Hotel – Gamification in the Management of Tourism Education. In: Advances in Intelligent Systems and Computing. Cham: Springer, 2020. s. 773-781. ISBN 978-3-030-52574-3, ISSN 2194-5357. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Springer |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | 2-s2.0-85090099344 http://hdl.handle.net/11025/42680 |
ISBN: | 978-3-030-52574-3 |
ISSN: | 2194-5357 |
Klíčová slova: | Aplikace;Smíšené učení;E-learning;Vzdělání;Hra;Proces;Simulace;Chytré zařízení |
Klíčová slova v dalším jazyce: | Application;Blended learning;E-learning;Education;Game;Process;Simulation;Smart device |
Abstrakt: | Zažíváme rostoucí interakce mezi jednotlivci a inteligentním prostředím, ať už jde o interakci inteligentních zařízení během běžných činností nebo výuku / učení. Roste důraz na to, aby učitelé předávali své znalosti a zkušenosti studentům, aby se studenti více angažovali, protože studenti očekávají větší interakci a komunikaci v online světě. Virtuální svět je typ online komunity, která je primárně formou počítačově simulovaného prostředí, které uživatelé mohou používat, vytvářet a propojovat určité objekty. V současné době existují po celém světě některé školy a vzdělávací instituce, které poskytují příležitost zúčastnit se části školení pomocí simulačních her. V této práci budou popsány simulátory a jejich možnosti spolu s příklady využití virtuální reality pro vzdělávací účely. |
Abstrakt v dalším jazyce: | We are experiencing increasing interactions between individuals and smart environments, whether it is the interaction of smart devices during ordinary activities or teaching/learning. There is growing emphasis on teachers in passing their knowledge and experience to students to get students more engaged because students expect more interaction and communication in the online world. The virtual world is the type of online community, which is primarily a form of computer-simulated environment that users can use, create, and interconnect certain objects. Currently, there are some schools and educational institutions around the world providing the opportunity to attend part of the training courses using simulation games. Simulators and their possibilities will be described in this work together with examples of utilization of virtual reality for educational purposes. |
Práva: | Plný text není přístupný. © Springer |
Vyskytuje se v kolekcích: | Preprinty / Preprints (KPV) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Virtual Hotel final.pdf | 648,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42680
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.