Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Chval, Zdeněk | |
dc.contributor.author | Ráž, Karel | |
dc.contributor.author | Aguiar, Icaro Almeida | |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T11:00:34Z | - |
dc.date.available | 2021-03-15T11:00:34Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | CHVAL, Z. RÁŽ, K. AGUIAR, IA.Topology Optimization of B-pillar with Respect to Mesh Type and Size. In IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. Bristol: IOP Publishing LTD, 2020. ISSN 1757-8981. | cs |
dc.identifier.issn | 1757-8981 | |
dc.identifier.uri | 2-s2.0-85083313742 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/42980 | |
dc.description.abstract | Tento článek se zabývá vlivem různých typů sítí a velikostí prvků na topologickou optimalizaci. Sítě z brickových prvků, tetraedry a jejich kombinace byly porovnány ve velikostech 20, 10 a 7 mm. Jako příklad byl použit B-sloupek, konstrukční součást automobilu, aby se ověřila citlivost optimalizace v důsledku těchto změn. Zatěžovací případ uvažuje boční sílu 140 kN. K analýze toho, jak ovlivňují tento konkrétní optimalizační proces, byly navíc použity různé řešiče implementované v Siemens NX 12 (RAMP, LINEAR, LATTICE a SIMP). Je zřejmé, že výšší počet MKP prvků zlepšuje výsledky a konvergenci, ale výpočetní čas se zvyšuje | cs |
dc.format | 7 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | IOP Publishing LTD | en |
dc.relation.ispartofseries | IOP Conference Series: Materials Science and Engineering | en |
dc.rights | © IOP Publishing | en |
dc.subject | topologická optimalizace | cs |
dc.subject | sloupek | cs |
dc.subject | vozidlo | cs |
dc.title | Topology Optimization of B-pillar with Respect to Mesh Type and Size | en |
dc.title.alternative | Topologická optimalizace „B“ sloupku s ohledem na typ sítě a její velikost | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | This paper deals with the influence of different mesh types and element sizes in topology optimization. Meshes from brick elements, tetrahedral elements and combination of both of them were compared in sizes 20, 10 and 7mm. B-Pillar, structural car component, is used here in order to verify the sensitivity of topology optimization due to these changes. Loading case is considering side force 140 kN. Moreover, different solvers implemented in Siemens NX 12 (RAMP, LINEAR, LATTICE and SIMP) were used to analyse how they influence this particular optimization process. It is obvious that highest number of FEM elements is rapidly improving convergence and optimization results but computational time is increasing. | en |
dc.subject.translated | Topology optimization | en |
dc.subject.translated | pillar | en |
dc.subject.translated | car | en |
dc.identifier.doi | 10.1088/1757-899X/776/1/012025 | |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43932259 | |
dc.project.ID | EF18_069/0010040/Výzkum aditivních technologií pro budoucí uplatnění ve strojírenské praxi - RTI plus | cs |
Vyskytuje se v kolekcích: | Konferenční příspěvky / Conference Papers (RTI) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Topology Optimization of B-pillar with Respect to Mesh Type and Size.pdf | 571,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42980
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.