Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorChval, Zdeněk
dc.contributor.authorRáž, Karel
dc.contributor.authorAguiar, Icaro Almeida
dc.date.accessioned2021-03-15T11:00:34Z-
dc.date.available2021-03-15T11:00:34Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationCHVAL, Z. RÁŽ, K. AGUIAR, IA.Topology Optimization of B-pillar with Respect to Mesh Type and Size. In IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. Bristol: IOP Publishing LTD, 2020. ISSN 1757-8981.cs
dc.identifier.issn1757-8981
dc.identifier.uri2-s2.0-85083313742
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42980
dc.description.abstractTento článek se zabývá vlivem různých typů sítí a velikostí prvků na topologickou optimalizaci. Sítě z brickových prvků, tetraedry a jejich kombinace byly porovnány ve velikostech 20, 10 a 7 mm. Jako příklad byl použit B-sloupek, konstrukční součást automobilu, aby se ověřila citlivost optimalizace v důsledku těchto změn. Zatěžovací případ uvažuje boční sílu 140 kN. K analýze toho, jak ovlivňují tento konkrétní optimalizační proces, byly navíc použity různé řešiče implementované v Siemens NX 12 (RAMP, LINEAR, LATTICE a SIMP). Je zřejmé, že výšší počet MKP prvků zlepšuje výsledky a konvergenci, ale výpočetní čas se zvyšujecs
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherIOP Publishing LTDen
dc.relation.ispartofseriesIOP Conference Series: Materials Science and Engineeringen
dc.rights© IOP Publishingen
dc.subjecttopologická optimalizacecs
dc.subjectsloupekcs
dc.subjectvozidlocs
dc.titleTopology Optimization of B-pillar with Respect to Mesh Type and Sizeen
dc.title.alternativeTopologická optimalizace „B“ sloupku s ohledem na typ sítě a její velikostcs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis paper deals with the influence of different mesh types and element sizes in topology optimization. Meshes from brick elements, tetrahedral elements and combination of both of them were compared in sizes 20, 10 and 7mm. B-Pillar, structural car component, is used here in order to verify the sensitivity of topology optimization due to these changes. Loading case is considering side force 140 kN. Moreover, different solvers implemented in Siemens NX 12 (RAMP, LINEAR, LATTICE and SIMP) were used to analyse how they influence this particular optimization process. It is obvious that highest number of FEM elements is rapidly improving convergence and optimization results but computational time is increasing.en
dc.subject.translatedTopology optimizationen
dc.subject.translatedpillaren
dc.subject.translatedcaren
dc.identifier.doi10.1088/1757-899X/776/1/012025
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43932259
dc.project.IDEF18_069/0010040/Výzkum aditivních technologií pro budoucí uplatnění ve strojírenské praxi - RTI pluscs
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference Papers (RTI)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Topology Optimization of B-pillar with Respect to Mesh Type and Size.pdf571,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42980

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD