Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorArmakolas, Stefanos
dc.contributor.authorGeorgiadou, Olga
dc.contributor.authorKazana, Athina
dc.contributor.authorKrotký, Jan
dc.date.accessioned2021-12-20T11:00:13Z-
dc.date.available2021-12-20T11:00:13Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationARMAKOLAS, S. GEORGIADOU, O. KAZANA, A. KROTKÝ, J. The design and development of platforms and educational applications. New perspectives in distance education.. Inovace a technologie ve vzdělávání, 2021, roč. Neuveden, č. 1, s. 33-39. ISSN: 2571-2519cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46477
dc.description.abstractCílem této práce je prozkoumat využití nových technologií v e-learningu, které vytváří nové výzvy v oblasti otevřeného a distančního vzdělávání. Dalším tématem, kterým se v tomto výzkumu zabýváme, jsou systémy řízení učení a jejich využití v e-learningu. Dále pak platformy pro videokonference, které byly vyvinuty či inovovány a hojně využívány právě v době pandemie Covid-19 (2020/21). Výsledky výzkumu ukazují, že navzdory pokroku dosaženému v dnes používaných technologiích pro vývoj platforem a vzdělávacích aplikací existuje prostor pro zlepšení, neboť jejich široké nasazení v důsledku pandemie vyneslo na povrch nečekané problémy, které je třeba řešit.cs
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzitacs
dc.relation.ispartofseriesInovace a technologie ve vzdělávánícs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectInformační a komunikační technologiecs
dc.subjectdistanční vzdělávánícs
dc.subjecte-learningcs
dc.subjectdigitální platformycs
dc.titleThe design and development of platforms and educational applications. New perspectives in distance education.en
dc.title.alternativeVývoj nových platforem a vzdělávacích aplikací. Nové perspektivy v distančním vzdělávání.cs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe rapid evolution of New Technologies in the first decade of the 21st century creates new data in the field of distance education, contributes to significant changes in the learning, communication, and interactive environment with the introduction of Open Educational Resources (OERs), Massive Open Online Courses (MOOCs) of Learning Analytics-LA and Educational Data Mining-EDM, mainly in higher education. The purpose of this work is to investigate the use of new technologies in e-learning and the explosion of ICT that creates new data in the field of Open and Distance Learning. Learning Management Systems and how they are used in e-learning, as well as the video conferencing platforms developed and used extensively with the new data brought by the Covid-19 pandemic, are another topic we are dealing with in this research. The results of the research show that despite the progress made in the technologies used today for the design and development of platforms and educational applications, there is room for improvement since their widespread use due to the pandemic brought to the surface problems that had not been addressed until now.en
dc.subject.translatedInformation and Communication Technologiesen
dc.subject.translateddistance educationen
dc.subject.translatede-learningen
dc.subject.translateddigital platformsen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43933649
dc.project.IDSGS-2020-019/Rozvoj technické gramotnosti v kontextu inovace primárního, preprimárního a nižšího sekundárního polytechnického vzdělávánícs
dc.project.IDSVK1-2021-018/Olympiáda techniky Plzeň 2021cs
Vyskytuje se v kolekcích:OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
2021 THE DESIGN AND DEVELOPMENT.....pdf570,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46477

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD