Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorBlažková, Blanka-
dc.contributor.authorKahounová, Eva-
dc.date.accessioned2022-01-31T11:00:33Z-
dc.date.available2022-01-31T11:00:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationBLAŽKOVÁ, B. KAHOUNOVÁ, E. PARTICIPACE STUDENTŮ NA TVORBĚ PODPŮRNÝCH VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ V PŘEDMĚTU NĚMČINA PRO BANKOVNICTVÍ. ACC JOURNAL, 2021, roč. 27, č. 3, s. 7-15. ISSN: 1803-9782cs
dc.identifier.issn1803-9782-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46705-
dc.description.abstractStudenti bakalářského studia Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni mají možnost prohloubit si schopnosti a znalosti získané studiem odborných předmětů prostřednictvím nadstavbových odborných kurzů vyučovaných v němčině. Cílem odborných jazykových kurzů je adekvátní příprava studentů na profesní život a zprostředkování prakticky zaměřených kompetencí. Příspěvek se věnuje participaci studentů na tvorbě podpůrných materiálů v předmětu Němčina pro bankovnictví. Pro představení studentských projektů byl zvolen grafický online nástroj Canva. Individuální prezentace studentů byly vytvořeny formou interaktivních videí pomocí online nástroje EdPuzzle. Oblíbenost online nástrojů byla ověřena v dotazníku.cs
dc.format9 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isocscs
dc.publisherTechnical University of Liberecen
dc.relation.ispartofseriesAcc Journalen
dc.rights© CC BY-NCen
dc.subjectbankovnictvícs
dc.subjectonline nástrojecs
dc.subjectCanvacs
dc.subjectEdPuzzlecs
dc.subjectdotazníkcs
dc.titleParticipace studentů na tvorbě podpůrných výukových materiálů v předmětu Němčina pro bankovnictvícs
dc.title.alternativeStudents´ participation in creating support materials in the German for banking courseen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe students of bachelor’s degree programmes at the Faculty of Economics of the University of West Bohemia in Pilsen can use the opportunity to deepen their knowledge and skills acquired in specialized subjects through additional specialized courses taught in German. The specialized language courses aim to adequately prepare students for their professional career and to provide them with practical competences. This paper focuses on the students´ participation in creating the support materials in the German for Banking course. The graphics online tool called Canva has been chosen to present the students´ projects. The individual students´ presentations were created in the form of interactive videos using EdPuzzle, another online tool. The popularity of online tools was also verified by a questionnaire.en
dc.subject.translatedbankingen
dc.subject.translatedonline toolsen
dc.subject.translatedCanvaen
dc.subject.translatedEdPuzzleen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.identifier.doi10.15240/tul/004/2021-3-001-
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43934593-
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (ONJ)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
ACC_2021_3_01.pdf3,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46705

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD