Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorŠlehoferová, Tereza
dc.contributor.authorKresa, Zdeněk
dc.contributor.authorHirt, Tomáš
dc.contributor.authorDvořáková, Tereza
dc.date.accessioned2022-03-28T10:00:26Z-
dc.date.available2022-03-28T10:00:26Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationŠLEHOFEROVÁ, T. HIRT, T. DVOŘÁKOVÁ, T. Social marketing and social services. In Kresa, Z. Opportunities and Threats to Current Management of Non-profit Organizations in Cross-border Comparison. Chemnitz: GUC - Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H., 2020. s. 123-135. ISBN: 978-3-86367-063-4cs
dc.identifier.isbn978-3-86367-063-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47240
dc.description.abstractSociální marketing můžeme v kontextu sociálních služeb využít jednak ve vztahu k veřejnosti (ve smyslu širokého a vnitřně nediferencovaného okruhu lidí, na který jsou sociálně-marketingové aktivity zacílené) s cílem přispět k řešení vybraného společenského problému a rovněž ve vztahu ke k znevýhodněným, vyloučeným či marginalizovaným lidem nebo skupinám. Sociální marketing je v tomto smyslu vhodný nástroj, kterým jsou určité produkty, služby či informace zprostředkovávány lidem “na okraji” moderních společností, a to s ohledem na specifické sociokulturní podmínky, ve kterých se jejich život odehrává. Možnosti obou těchto poloh sociálního marketingu jsou v textu představeny na pozadí zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, který tvoří legislativní rámec činnosti neziskových organizací, které v ČR poskytují sociální služby.cs
dc.format13 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherGUC - Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H.de
dc.relation.ispartofseriesOpportunities and Threats to Current Management of Non-profit Organizations in Cross-border Comparisonen
dc.rightsPlný text není přístupný.cs
dc.rights© GUC - Verlag der Gesellschaft für Unternehmensrechnung und Controlling m.b.H.en
dc.subjectSociální marketingcs
dc.subjectsociální službycs
dc.subjectslužby sociální prevencecs
dc.subjectsociální poradenstvícs
dc.titleSocial marketing and social servicesen
dc.title.alternativeSociální marketing a sociální službycs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeConferenceObjecten
dc.rights.accessclosedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedIn the context of social services, social marketing can be used in relation to the public (in the sense of a wide and internally undifferentiated circle of people targeted by social marketing) in order to contribute to solving a selected social problem, as well as in relation to disadvantaged, excluded or marginalized people or groups. In this sense, social marketing is a suitable tool by which certain products, services or information are conveyed to people "on the fringes" of modern societies, which reard to the specific socio-cultural conditions in which they live. The opportunities of both of these positions for social marketing are presented in the text against the background of Act No. 108/2006 Coll. on Social Services, which forms the legislative framework for the activities of non-profit organizations that provide social services in the Czech Republic.en
dc.subject.translatedsocial marketingen
dc.subject.translatedsocial servicesen
dc.subject.translatedsocial prevention services - social counselingen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43932514
dc.project.IDTL02000055/Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální službycs
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (KSA)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
doc04819720220314151522.pdf9,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47240

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD