Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorPelikánová, Monika
dc.contributor.authorBílek, Martin
dc.contributor.authorŠmíd, Milan
dc.date.accessioned2023-11-14T15:18:35Z
dc.date.available2023-11-14T15:18:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationArnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2023, č. 1, s. 52-58.cs
dc.identifier.issn1804-8366
dc.identifier.urihttps://www.arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54786
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.subjecttukycs
dc.subjectlipidycs
dc.subjectpřírodní látkycs
dc.subjectvýuka chemie na základní školecs
dc.subjectrešeršecs
dc.subjectkurikulumcs
dc.subjectvýzkumné studiecs
dc.titleTuky ve výuce chemie – východiska k inovaci kurikula na základní školecs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedfatsen
dc.subject.translatedlipidsen
dc.subject.translatedorganic matteren
dc.subject.translatedK-12 chemistry educationen
dc.subject.translatedrecherchéen
dc.subject.translatedcurriculumen
dc.subject.translatedresearch studyen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2023)
Číslo 1 (2023)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Arnika_2023-1_8-Pelikanova-Bilek-Smidl-web.pdfPlný text197,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54786

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.