Název: Experimentální využití minecraft education pro výuku číslicové techniky
Další názvy: Experimental use of minecraft education for teaching digital technology
Autoři: Breit, Petr
Bezděka, Jan
Citace zdrojového dokumentu: Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 2, s. 19-26.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://hdl.handle.net/11025/55315
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: Minecraft;Minecraft Education;číslicová technika
Klíčová slova v dalším jazyce: Minecraft;Minecraft Education;digital technology
Abstrakt: Článek se věnuje použití programu Minecraft Education jako doplňku při výuce číslicové techniky. Východiskem je předpoklad, že použití počítačové hry, která je obecně rozšířená, bude působit jako motivátor k dosažení lepších výsledků. Po stručném seznámení s problematikou následuje popis tří výukových bloků a v nich realizovaných příkladů. V průběhu experimentu jsme potvrdili předpoklad, že výuka je pro žáky zábavnější. Jsou více motivováni a výsledky potvrdily, že takto realizovaná výuka je efektivnější.
Abstrakt v dalším jazyce: The article deals with the use of Minecraft Education as a supplement in teaching digital technology. The starting point is the assumption that the use of a computer game that is widespread in general will act as a motivator to achieve better results. After a brief introduction to the subject, a description of the three teaching blocks and the examples implemented in them follows. In the course of the experiment, we confirmed the assumption that learning is more enjoyable for the students. They are more motivated and the results confirmed that teaching implemented in this way is more effective.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 2 (2023)
Číslo 2 (2023)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_2_2023-19-26.pdfPlný text802,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55315

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.