Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorFadrhonc, Jan
dc.date.accessioned2024-02-14T10:16:59Z
dc.date.available2024-02-14T10:16:59Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 2, s. 27-31.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55316
dc.description.abstractČlánek popisuje možné inovace tematické oblasti Pěstitelské práce na prvním stupni základních škol. Představuje možnosti zařazení Pěstitelských prací do kontextu enviromentálních změn v České republice i celosvětově, a to včetně propojení s Enviromentální výchovou. Dále poukazuje na nutnost představení moderních technologií ve výuce pěstitelství tak, aby žáci byli motivováni a měli širší přehled v této oblasti. Mimo teoretickou úroveň poukazuje na možnost využití reálných experimentů s hydrogelem v rámci Pěstitelských prací.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectinovacecs
dc.subjectpěstitelské prácecs
dc.subjectpěstitelstvícs
dc.subjecthydrogelcs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.titleInovace ve výuce pěstitelství na prvním stupni ZŠcs
dc.title.alternativeInnovation in teaching horticulture at the first level of primary schools (age 6-11)en
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article describes possible innovations in the thematic area of Gardening Work at the primary level of elementary schools. It presents opportunities for incorporating Gardening Work into the context of environmental changes in the Czech Republic and globally, including its connection to Environmental Education. Furthermore, it emphasizes the necessity of introducing modern technologies in gardening education to motivate students and provide them with a broader overview in this field. Beyond the theoretical level, the article highlights the potential use of real experiments with hydrogel within gardening education.en
dc.subject.translatedinnovationen
dc.subject.translatedgardening worken
dc.subject.translatedhorticultureen
dc.subject.translatedhydrogelen
dc.subject.translatededucationen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 2 (2023)
Číslo 2 (2023)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_2_2023-27-31.pdfPlný text395,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55316

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.