Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Fadrhonc, Jan | |
dc.date.accessioned | 2024-02-14T10:16:59Z | |
dc.date.available | 2024-02-14T10:16:59Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 2, s. 27-31. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/55316 | |
dc.description.abstract | Článek popisuje možné inovace tematické oblasti Pěstitelské práce na prvním stupni základních škol. Představuje možnosti zařazení Pěstitelských prací do kontextu enviromentálních změn v České republice i celosvětově, a to včetně propojení s Enviromentální výchovou. Dále poukazuje na nutnost představení moderních technologií ve výuce pěstitelství tak, aby žáci byli motivováni a měli širší přehled v této oblasti. Mimo teoretickou úroveň poukazuje na možnost využití reálných experimentů s hydrogelem v rámci Pěstitelských prací. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | inovace | cs |
dc.subject | pěstitelské práce | cs |
dc.subject | pěstitelství | cs |
dc.subject | hydrogel | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.title | Inovace ve výuce pěstitelství na prvním stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Innovation in teaching horticulture at the first level of primary schools (age 6-11) | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The article describes possible innovations in the thematic area of Gardening Work at the primary level of elementary schools. It presents opportunities for incorporating Gardening Work into the context of environmental changes in the Czech Republic and globally, including its connection to Environmental Education. Furthermore, it emphasizes the necessity of introducing modern technologies in gardening education to motivate students and provide them with a broader overview in this field. Beyond the theoretical level, the article highlights the potential use of real experiments with hydrogel within gardening education. | en |
dc.subject.translated | innovation | en |
dc.subject.translated | gardening work | en |
dc.subject.translated | horticulture | en |
dc.subject.translated | hydrogel | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 2 (2023) Číslo 2 (2023) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Itev_2_2023-27-31.pdf | Plný text | 395,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/55316
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.