Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorPeroutka, Zdeněk
dc.contributor.authorGlasberger, Tomáš
dc.contributor.authorMolnár, Jan
dc.contributor.editorPihera, Josef
dc.contributor.editorSteiner, František
dc.date.accessioned2012-11-01T13:04:36Z-
dc.date.available2012-11-01T13:04:36Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationElectroscope. 2010, č. 4.cs
dc.identifier.issn1802-4564
dc.identifier.urihttp://147.228.94.30/images/PDF/Rocnik2010/Cislo4_2010/r4c1c11.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/593
dc.description.abstractTento článek popisuje algoritmy řízení a regulace výstupní části diesel-elektrické napájecí jednotky, která je tvořena třífázovým čtyřvětvovým napěťovým střídačem se sinusovým filtrem na výstupu. Hlavní pozornost je věnována vývoji PWM uvedeného střídače. V příspěvku jsou popsány dvě modulační techniky a srovnány jejich vlastnosti z hlediska možností využití a funkce v celém regulačním systému jednotky: (i) modifikovaná sinusová PWM a (ii) vektorová PWM v souřadném systému abc. Dále je navržen regulační systém, který umožňuje jednotce napájet libovolnou symetrickou i nesymetrickou zátěž nebo jejich kombinace při zachování symetrie soustavy výstupního napětí a nízkého THDu. Funkce navržených PWM algoritmů a regulačního systému byla ověřena jak na simulačním modelu, tak na postaveném laboratorním modelu měniče o jmenovitém výkonu 18kVA.cs
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta elektrotechnickács
dc.relation.ispartofseriesElectroscopecs
dc.rightsCopyright © 2007-2010 Electroscope. All Rights Reserved.en
dc.subjectřídící algoritmycs
dc.subjectnapěťové střídačecs
dc.subjectdiesel-elektrické napájecí jednotkycs
dc.titleAlgoritmy řízení a regulace výstupního napěťového střídače diesel-elektrické napájecí jednotkycs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis paper describes control algorithms for the output part of a diesel-electric power supply unit which is composed of a three-phase four-leg voltage source inverter with a sinusoidal filter. The paper is focused on the development of PWM strategies for the mentioned inverter. The first part of this paper describes two modulation strategies and compares their properties and utilization possibilities in the supply unit: (i) modified carrier based PWM, and (ii) space vector PWM in abc coordinate system. The second part of this paper introduces the proposed control system of the power supply unit. The proposed control secures generation of symmetrical output voltages with low THDu under arbitrary load conditions. The unit is able to supply either symmetrical or unsymmetrical load or their combinations. The proper function of the designed PWM algorithms and overall control system has been verified by simulations as well as by experiments made on the developed laboratory model with rated power of 18kVA.en
dc.subject.translatedcontrol algorithmsen
dc.subject.translatedvoltage source invertersen
dc.subject.translateddiesel-electric power supply unitsen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 4 (2010)
Články / Articles (RICE)
Číslo 4 (2010)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
r4c1c11.pdf1,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/593

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.