Browsing by Author Hommerová, Dita

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Analysis of the awareness and popularity of the brand of a selected education and research library in the Czech Republic: A Case StudyHommerová, Dita; Šrédl, Karel; Dbalá, Kristýna
2009Analýza podpor marketingové činnosti využívaných firmami v České republiceHommerová, Dita; Králová, Lenka
2019Competition in the Sparkling Wine Market in the Czech RepublicKostovčík, Tibor; Šrédl, Karel; Hommerová, Dita
2018Cross-Border Purchasing Behavior - Studies in the Czech-German Border RegionHommerová, Dita; Tlučhoř, Jan; Janeček, Petr; Kouba, David
2019Ohlédnutí za konferencí XB-CONHommerová, Dita
2013Přeshraniční nákupní turismus v česko-saském příhraničíCimler, Petr; Hommerová, Dita; Potměšil, Jaroslav
2019The Significance of Branding and Marketing Communication of a Library Illustrated in an Exmample of a Selected Education and Research LibraryHommerová, Dita; Dbalá, Kristýna
2019Trends in distribution strategies and their application in practiceHommerová, Dita; Kelešová, Miroslava; Satýnek, Michael
2019Úvodní slovoHoleček, Miroslav; Hommerová, Dita; Korelus, Pavel
2020Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČRHommerová, Dita; Fiala, Michal
2009Výzkum zavádění CRM v podnikové praxiHommerová, Dita
2020Why do Czech Customers Come to Upper Palatinate? Motives, Sales Volume and the Importance of Distance – A Case Study of Shopping in BavariaSegerer, Matthias; Hommerová, Dita; Šrédl, Karel