Prohlížení dle Autor Masopust, Pavel

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 1 až 16 z 16
Datum vydáníNázevAutor
2016Badatelská metoda ve fyzice na SŠMasopust, Pavel; Kratochvíl, Pavel; Rejlová, Jana
2020Dynamická místa kurikula jako most mezi formálním a neformálním vzdělávánímKuberská, Markéta; Masopust, Pavel; Kolářová, Lucie; Desenský, Petr; Slavík, Jan; Mentlík, Pavel
2021Efektivita distanční výuky během pandemie covid-19Kohout, Jiří; Buršíková, Dana; Frank, Jan; Lukavský, Jindřich; Masopust, Pavel; Motlíková, Iva; Rohlíková, Lucie; Slavík, Jan; Stacke, Václav; Vejvodová, Jana; Voltrová, Michaela
2021Efektivita distanční výuky během pandemie covid-19Kohout, Jiří; Buršíková, Dana; Frank, Jan; Lukavský, Jindřich; Masopust, Pavel; Motlíková, Iva; Rohlíková, Lucie; Slavík, Jan; Stacke, Václav; Vejvodová, Jana; Voltrová, Michaela
2022Factors Influencing Effectiveness of Pandemic Distance Learning – Preliminary Findings From a Complex SurveyKohout, Jiří; Buršíková, Dana; Frank, Jan; Lukavský, Jindřich; Masopust, Pavel; Motlíková, Iva; Rohlíková, Lucie; Slavík, Jan; Stacke, Václav; Vejvodová, Jana; Voltrová, Michaela
2020K jádru učitelské práce: o didaktickém přístupu učitelů k učebním úlohám v době koronakrize (průzkum mezi plzeňskými učiteli)Duffek, Václav; Kohout, Jiří; Kuberská, Markéta; Masopust, Pavel; Motlíková, Iva; Slavík, Jan; Stacke, Václav
2019Kritická místa kurikula na základní škole pohledem mezinárodního šetření TIMSS a českých učitelů – poznatky z fyzikyKohout, Jiří; Mollerová, Marie; Masopust, Pavel; Feřt, Lukáš; Slavík, Jan
2018Kritická místa ve výuce fyziky na ZŠ: úvod do problematiky a možnosti výzkumuKohout, Jiří; Mollerová, Marie; Masopust, Pavel; Feřt, Lukáš; Kéhar, Ota; Slavík, Jan
2019Overview of outcomes of project Didaktika - Člověk a příroda A (Didactics - Human and Nature A)Masopust, Pavel; Kohout, Jiří; Mollerová, Marie; Feřt, Lukáš
2013Počítačová podpora vyučování fyzikyMasopust, Pavel
2014Počítačová podpora vyučování fyziky – využití tabulkových kalkulátorů (Excel)Masopust, Pavel
2016Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ: fyzikaMasopust, Pavel; Rejlová, Jana
2022Preconceptions in Physics Among Pupils in Primary SchoolMasopust, Pavel; Kohout, Jiří; Mollerová, Marie; Kielbusová, Zdeňka; Slavík, Jan; Kratochvíl, Pavel; Feřt, Lukáš
2022Predictors of the Effectiveness of Different Approaches to Pandemic Distance LearningKohout, Jiří; Buršíková, Dana; Frank, Jan; Lukavský, Jindřich; Masopust, Pavel; Motlíková, Iva; Rohlíková, Lucie; Slavík, Jan; Stacke, Václav; Vejvodová, Jana; Voltrová, Michaela
2023Transformace obsahu ve třídě: vliv detailů výuky na žákovské porozumění struktuře vědecké znalostiKohout, Jiří; Stacke, Václav; Kuberská, Markéta; Konečná, Petra; Masopust, Pavel; Ferdiánová, Věra; Mentlík, Pavel; Slavík, Jan
2016Využití mobilních zařízení a speciálních přístrojů pro popularizaci vědy: fyzika, chemieMasopust, Pavel; Benediktová, Lenka; Vágnerová, Petra; Štrofová, Jitka; Topinka, Jan