Prohlížení dle Předmět e-commerce

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 22 až 41 z 52 < předchozí   další >
Datum vydáníNázevAutor
2016Komparace vybrané skupiny e-shopů oční kamerou (eyetracking)Vlková, Daniela
2023Les stratégies de marketing des marques de produits de beauté francophonesBekmukhambetova, Dilyara
2017Marketingová komunikace internetových obchodů z pohledu spotřebiteleVlach, Jan
2017Marketingová komunikace vybraných internetových obchodůMartincová, Kateřina
2020Marketingová komunikace vybraných internetových obchodůGontkovič, Petr
2021Marketingová komunikace vybraných obchodůŠilhavá, Denisa
2020Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2CHirschauová, Edita
2018Marketingové strategie vybraných internetových obchodůStrašíková, Nikola
2022Marketingový plán internetového obchoduKrupicová, Viktorie
2023Nakupování potravin přes internet v České republiceMarvanová, Sára
2022Návrh komunikační kampaně pro vybraný e-shopJicicovschi, Vlada
2022Ochrana spotřebitele se zaměřením na obchodování na internetuŠebesta, Martin
2018Odvětví e-commerce v ČR a jeho finanční specifikaŠimána, Pavel
2023On-line nakupování potravin na českém trhuCajthamlová, Lucie
2022Online nakupování potravin na českém trhuFikerlová, Nella
2023Online prodej potravin v České republiceTisotová, Eva
2023Postoj vybraných věkových kategorií k online nakupování zboží a služebStraková, Simona
2023Právní aspekty online obchodování a ochrana spotřebiteleFialka, Martin
2014Procesy elektronického obchoduBodiš, Miloš
2014Rozvoj a možnosti internetového obchodování v České republiceKubát, Petr