Název: Řízení jakosti ve zvoleném podniku
Další názvy: Quality control in selected company
Autoři: Vokurková, Marie
Vedoucí práce/školitel: Pavlák, Miroslav
Oponent: Hruška, Zdeněk
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/14605
Klíčová slova: strategická analýza;management kvality;spokojenost zákazníků
Klíčová slova v dalším jazyce: strategic analysis;quality management;customer satisfaction
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je řízení kvality ve zvoleném podniku. Cílem práce je přiblížit systém řízení managementu kvality ve společnosti UNIBRICK s. r. o. a na základě zjištěných informací zhodnotit politiku managementu kvality této společnosti. Provedena je strategická analýza, ve které je seznámeno s prostředím společnosti a zároveň je navržena strategie, která pomůže dosáhnout stanovených strategických cílů. Navržena jsou také zlepšující opatření, která pomohou zefektivnit řízení z pohledu managementu jakosti. V práci jsou rozebrány systém řízení TQM a model EFQM a jejich uplatnění ve firmě. Z práce vyplývá, že díky zavedení managementu jakosti společnost může snáze dosáhnout svých stanovených cílů, uspokojit požadavky svých zákazníků a získat lepší konkurenční pozici.
Abstrakt v dalším jazyce: The theme of this thesis is control quality in the selected company. The aim is to explain system of the quality management in the company UNIBRICK s. r. o. and based on, these information rate the quality management policy of the company. There is created a strategic analysis which apprise the environment of the company and there is also designed a strategy to help achieve the strategic aims. The improving measures are also designed to help streamline the control from the perspective of quality management. In the thesis is analysed control system of TQM and model of EFQM and their application in the company. The thesis shows that by application of quality management, the company can more easily achieve their aims, to meet the requirements of their customers and gain a better competitive position.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP.pdfPlný text práce847,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pv vokurkova.PDFPosudek vedoucího práce566,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
op Vokurkova.PDFPosudek oponenta práce472,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vokurkova.PDFPrůběh obhajoby práce191,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14605

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.