Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorNádvorník, Michael
dc.contributor.refereePospíchal, Tomáš
dc.date.accepted2014-02-05
dc.date.accessioned2015-03-25T09:45:58Z-
dc.date.available2013-06-01cs
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2013-12-06
dc.identifier57110
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14615
dc.description.abstractTématem diplomové práce je Zhodnocení vývoje marketingu na internetu vzdělávacího portálu. První část práce je zaměřena na analýzu možných marketingových nástrojů, které internet jako médium poskytuje. Tato část je rozdělena na podporu public relations, podporu prodeje a přímý prodej v oblasti internetu. Druhá část je zaměřena na vývoj internetového marketingového mixu vzdělávacího portálu od roku 2005 až do roku 2012. V následující části je zhodnocen a duální internetový marketingový mix a návrh vývoje internetového marketingu pro firmu Ivitera a.s. do roku 2015.cs
dc.format89 s. (122 299 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57110-
dc.rightsPlný text práce není přístupný.cs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectoborový portálcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectEduCity.czcs
dc.titleZhodnocení vývoje marketingu na internetu vzdělávacího portálucs
dc.title.alternativeAssessment of Trends in Internet Marketing of an Educational Portalen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra financí a účetnictvícs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.description.embargo2112-12-06
dc.rights.accessclosedAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of the thesis is to evaluate the development of internet marketing of an education portal. The first part focuses on the analysis of possible marketing tools provided by the Internet as a medium. This part is divided into support of public relations, sales support and direct sales on the Internet. The second part focuses on the development of the education portal's internet marketing mix from 2005 to 2012. The following part offers an evaluation of a dual internet marketing mix and a proposal of the development of internet marketing for the Ivitera a.s. company up to 2015.en
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatededucation portalen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedEduCity.czen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Nadvornik_rozhodnuti.pdfOdůvodnění nezveřejnění VŠKP352,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
nezverejnovani Nadvornik.PDFPlný text práce247,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
pv nadvornik.PDFPosudek vedoucího práce587,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
op Nadvornik.PDFPosudek oponenta práce471,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
nadvornik.PDFPrůběh obhajoby práce204,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14615

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.