Název: A Mathematical Framework for Global Illumination Algorithms
Autoři: Dutré, Philip
Lafortune, E.
Willems, Y. D.
Citace zdrojového dokumentu: Winter School of Computer Graphics and CAD Systems 94: University of West Bohemia: Pilsen, Czech Republic, January 19-20, 1994, p. 75-84.
Datum vydání: 1994
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg1994/papers94/Willems_94.ps
http://hdl.handle.net/11025/15417
ISBN: 80-7082-192-2
Klíčová slova: vykreslovací algoritmy;globální reflexní distribuční funkce;globální osvětlení
Klíčová slova v dalším jazyce: rendering algorithms;global reflection distribution function;global illumination
Abstrakt: This paper describes a mathematical framework for rendering algorithms. Starting from the rendering equation and the potential equation, we will introduce the Global Reflection Distribution Function (GRDF). By using GRDF, we are able to compute the behaviour of light in an environment, independent of the initial lighting or viewpoint conditions. This framework is able to describe most existing rendering algorithms.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Winter School of Computer Graphics and CAD Systems 94
Sborník referátů semináře Zimní škola počítačové grafiky a CAD systémů 1992

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Willems_94.pdfPlný text753,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15417

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.