Název: | Optimizing ray-tracing for complex solids |
Autoři: | Jiménez, J.J. Segura, R. J. Feito, F. R. |
Citace zdrojového dokumentu: | Journal of WSCG. 2001, vol. 9, no. 1-3. |
Datum vydání: | 2001 |
Nakladatel: | Václav Skala - UNION Agency |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/15737 http://wscg.zcu.cz/wscg2001/WSCG2001_Program.htm |
ISSN: | 1213-6972 (print) 1213-6980 (CD-ROM) 1213-6964 (online) |
Klíčová slova: | vizualizace;sledování paprsku;průsečík;realistické obrázky |
Klíčová slova v dalším jazyce: | visualization;ray tracing;intersection;realistic images |
Abstrakt v dalším jazyce: | Ray-tracing algorithm is very used to produce realistic synthetic images in Computer Graphics. Yet, the time necessary to obtain images of high quality is very high. The bottleneck of this method of visualization appears when the intersection between the rays and the differents objects appearing in the scene, is computed. In this paper, an implementation of the ray-tracing method is presented, using a robust and efficient algorithm to determine the intersection between a ray and a polygon in 3D. We think that the use of this algorithm could decrease the time necessary to produce realistic synthetic images. |
Práva: | © Václav Skala - UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | Volume 9, number 1-3 (2001) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
R84.pdf | Plný text | 343,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15737
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.