Název: An architecture for hierarchical collision detection
Autoři: Zachmann, Gabriel
Knittel, Günter
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 2003, vol. 11, no. 1-3.
Datum vydání: 2003
Nakladatel: UNION Agency – Science Press
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg2003/Papers_2003/K59.pdf
http://hdl.handle.net/11025/1611
ISSN: 1213-6972
Klíčová slova: grafický hardware;počítačová animace;virtuální realita;hierarchický algoritmus
Klíčová slova v dalším jazyce: graphic hardware;computer animation;virtual reality;hierarchical algorithms
Abstrakt: We present novel algorithms for efficient hierarchical collision detection and propose a hardware architecture for a single-chip accelerator. We use a hierarchy of bounding volumes defined by k-DOPs for maximum performance. A new hierarchy traversal algorithm and an optimized triangle-triangle intersection test reduce bandwidth and computation costs. The resulting hardware architecture can process two object hierarchies and identify intersecting triangles autonomously at high speed. Real-time collision detection of complex objects at rates required by force-feedback and physically-based simulations can be achieved.
Práva: © UNION Agency – Science Press
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 11, number 1-3 (2003)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
K59.pdf228,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/1611

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.