Název: Využitie rozhodovacích stromov pri analýze prieskumu trhu
Další názvy: The use of decision trees for the analysis of market research
Autoři: Labudová, Viera
Hrušovská, Dana
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2013, č. 4, s. 63-71.
Datum vydání: 2013
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/akt/tvp-4-2013-clanek-9.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16285
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: rozhodovací stromy;průzkum trhu;statistické ověřování;marketingové aktivity
Klíčová slova v dalším jazyce: decision trees;market research;statistical verification;marketing activities
Abstrakt v dalším jazyce: In this paper we focus on analysis of market research companies in the Slovak Republic by the methods of decision trees. We compare the use of market research data based on two surveys that we were conducted in 2009 and 2012. We focused statistical verification based market research from selected factors and the use of market research in selected areas of marketing activities in the company. Subsequently, we analyzed the effect of selected attributes for implementing market research. Based on the obtained data suggest measures to address this problem. The contribution is part of the output of the project VEGA no. 1/0100/13 Research of the impact of current global economy phenomena on business marketing activities.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 4 (2013)
Číslo 4 (2013)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Labudova.pdfPlný text673,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16285

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.