Název: Model vlivu spokojenosti zákazníka na výkonnost podniku
Další názvy: Model of influence customer satisfaction on company performance
Autoři: Suchánek, Petr
Králová, Maria
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2014, č. 3, s. 40-46.
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/akt/tvp-3-2014-clanek-5.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16323
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: spokojenost zákazníků;kvalitní výrobek;výkonnost společnosti
Klíčová slova v dalším jazyce: customer satisfaction;product quality;company performance
Abstrakt v dalším jazyce: The article’s objective is to determine the influence of customer satisfaction with a product on business performance comparing among other the product with its competition. Such factors were searched and found within the research, that influence the customers’ satisfaction and the business performance at the same time. A model was constructed explaining the influence of these specific factors on business performance. The business managers can improve their management tools based on these factors, which may result in greater business performance.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 3 (2014)
Číslo 3 (2014)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Suchanek.pdfPlný text558,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16323

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.