Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKolář, Jan
dc.date.accessioned2015-10-16T11:34:46Z
dc.date.available2015-10-16T11:34:46Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationScience communication se zřetelem na sociálně-vědní témata. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011, s. 109-132. ISBN 978 80-261-0082-9.cs
dc.identifier.isbn978 80-261-0082-9
dc.identifier.urihttp://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/online/SCICOM_on-line.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16548
dc.format24 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Karen Bultitude - Ladislav Cabada - František Ježek - Jan Kolář - Tomáš Moravec - Přemysl Rosůlek - Robert Tamchyna - Luboš Veverka - Irena Vlachynskács
dc.subjectvýzkumné institucecs
dc.subjectmédiacs
dc.titleJak dostat výzkumnou instituci do médiícs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedPromoting a research institution is an activity which combines science popularization and public relations. It is crucial to get information about scientific results and other activities of the institution into the media. This text analyzes several strategies to reach this goal.en
dc.subject.translatedresearch institutionsen
dc.subject.translatedmediaen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Science communication 2011

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kolar.pdfPlný text238,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16548

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.