Název: The game as a means of learning stimulation
Autoři: Komarova, Anastasiya
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2015 19.–20.5. 2015: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, s. [149-151]. ISBN 978-80-261-0519-0.
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html#FF
http://hdl.handle.net/11025/16578
ISBN: 978-80-261-0519-0
Klíčová slova: hra;stimulace učení;technologie;tkanina
Klíčová slova v dalším jazyce: game;learning stimulation;technology;fabric
Abstrakt v dalším jazyce: The article presents Master Diploma on the problem of pupils’ activity (stimulation) at the lessons of Technology in the school №16, the city of Vladimir, Russia. The plan of the lesson in the form of the game “Fabric, its properties and kinds” is offered for teachers of Technology.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2015
Olympiáda techniky Plzeň 2015

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Komarova.pdfPlný text303,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16578

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.