Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKopecký, Miroslav
dc.contributor.editorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2015-10-22T05:51:26Z
dc.date.available2015-10-22T05:51:26Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2015 19.–20.5. 2015: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, s. [166-171]. ISBN 978-80-261-0519-0.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0519-0
dc.identifier.urihttp://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html#FF
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16579
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosksk
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjecttechnické vzdělávánícs
dc.subjectzákladní školycs
dc.subjecthlavolamycs
dc.titleHlavolamysk
dc.title.alternativeBrain-teasersen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedRiešená problematika práce je zameraná na možnosti technického vzdelávania na základných školách. Jej cieľom je podporiť vzdelávanie z oblasti techniky prostredníctvom hlavolamov. Výstupom riešenej problematiky je návrh hlavolamu, ktorý je vhodný pre prácu žiakov na základných školách.sk
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the possibilities of technical education at primary schools. Its aim is to support the education of technology through brain teasers. The main purpose of this thesis is to design brain teaser, which is suitable for the work of pupils at primary schools.en
dc.subject.translatedtechnical educationen
dc.subject.translatedprimary schoolsen
dc.subject.translatedbrain-teasersen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2015
Olympiáda techniky Plzeň 2015

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kopecky.pdfPlný text833,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16579

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.