Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorJanča, Adam
dc.contributor.editorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.editorKrotký, Jan
dc.date.accessioned2015-11-02T13:17:10Z
dc.date.available2015-11-02T13:17:10Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2014 20.–21.5. 2014: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, s. [152-156]. ISBN 978-80-261-0372-1.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0372-1
dc.identifier.urihttp://www.fpe.zcu.cz/kmt/kat/olympiada_techniky/2014/2014.html
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16633
dc.description.abstractPráce nazvaná „Propadávající věž“ byla tvořena v rámci předmětu konstrukční tvořivost. Cílem bylo vytvořit originální a neotřelý výrobek technického charakteru. Konečným výstupem byla hra označená jako „Propadávající věž“, která je určena pro dva hráče. Hra rozvíjí motorické i uvažovací schopnosti.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjecthracs
dc.subjectdidaktická pomůckacs
dc.titlePropadávající věžcs
dc.title.alternativeDown-fall toweren
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe work named "Down-Fall Tower" was formed within the course of design creativity. The goal was to create an original and novel product of a technical character. Final output was the game marked as " Down-Fall Tower", which is designed for two players. The game develops motoric and mooring skills.en
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translateddidactic toolen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2014
Olympiáda techniky Plzeň 2014

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Janca_clanek.pdfPlný text393,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16633

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.