Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKotek, Lukáš
dc.contributor.editorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.editorKrotký, Jan
dc.date.accessioned2015-11-03T10:30:21Z
dc.date.available2015-11-03T10:30:21Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2013 21.–22.5. 2013: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2013, s. [181-185]. ISBN 978-80-261-0144-4.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0144-4
dc.identifier.urihttp://www.fpe.zcu.cz/kmt/kat/olympiada_techniky/2013/2013.html
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/16677
dc.description.abstractPráce zkoumá používané programovací jazyky ve výuce a jejich vhodnost pro tento účel, přičemž je porovnává s jazykem Python, a zjišťuje, že dvěma nejpoužívanějšími programovací jazyky v prostředí středních škol jsou shodně Pascal / Object Pascal a Java. Rovněž zkoumá vhodnost použití programovacího jazyka Python v prostřední středních škol, používá jak kvantitativní, tak kvalitativní metody výzkumu, a konstatuje, že Python pro tento účel vhodný ve většině oblastí použití je.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectprogramovací jazykycs
dc.subjectPascal/Object Pascalcs
dc.subjectJavacs
dc.titleVýzkum používaných programovacích jazyků na středních školáchcs
dc.title.alternativeA research of programming languages used in high shcool educationen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe thesis researchs even other programming languages used in education and their suitability for this purpose and compares them with Python programming language. It also finds two most common used programming languages at high schools, which are Pascal / Object Pascal and Java. It researches the ability of use of Python programming language in the field of high school education and uses qualitative and quantitative methods of research and finds Python suitable.en
dc.subject.translatedprogramming languagesen
dc.subject.translatedPascal/Object Pascalen
dc.subject.translatedJavaen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2013
Olympiáda techniky Plzeň 2013

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
kotek_vyzkum_clanek.pdfPlný text241,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16677

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.