Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kotek, Lukáš | |
dc.contributor.editor | Honzíková, Jarmila | |
dc.contributor.editor | Krotký, Jan | |
dc.date.accessioned | 2015-11-03T10:30:21Z | |
dc.date.available | 2015-11-03T10:30:21Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2013 21.–22.5. 2013: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2013, s. [181-185]. ISBN 978-80-261-0144-4. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0144-4 | |
dc.identifier.uri | http://www.fpe.zcu.cz/kmt/kat/olympiada_techniky/2013/2013.html | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/16677 | |
dc.description.abstract | Práce zkoumá používané programovací jazyky ve výuce a jejich vhodnost pro tento účel, přičemž je porovnává s jazykem Python, a zjišťuje, že dvěma nejpoužívanějšími programovací jazyky v prostředí středních škol jsou shodně Pascal / Object Pascal a Java. Rovněž zkoumá vhodnost použití programovacího jazyka Python v prostřední středních škol, používá jak kvantitativní, tak kvalitativní metody výzkumu, a konstatuje, že Python pro tento účel vhodný ve většině oblastí použití je. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | programovací jazyky | cs |
dc.subject | Pascal/Object Pascal | cs |
dc.subject | Java | cs |
dc.title | Výzkum používaných programovacích jazyků na středních školách | cs |
dc.title.alternative | A research of programming languages used in high shcool education | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis researchs even other programming languages used in education and their suitability for this purpose and compares them with Python programming language. It also finds two most common used programming languages at high schools, which are Pascal / Object Pascal and Java. It researches the ability of use of Python programming language in the field of high school education and uses qualitative and quantitative methods of research and finds Python suitable. | en |
dc.subject.translated | programming languages | en |
dc.subject.translated | Pascal/Object Pascal | en |
dc.subject.translated | Java | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2013 Olympiáda techniky Plzeň 2013 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
kotek_vyzkum_clanek.pdf | Plný text | 241,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16677
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.