Název: | Problematika vymezování a koncipování učiva přírodopisu v kurikulárních dokumentech základní školy z vývojového hlediska |
Autoři: | Podroužek, Ladislav |
Citace zdrojového dokumentu: | Arnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2011, č. 1, s. 7-14. |
Datum vydání: | 2011 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://arnica.zcu.cz/images/casopis/2011/Arnica_01_web.pdf http://hdl.handle.net/11025/16763 |
ISSN: | 1804-8366 |
Klíčová slova: | kurikulární dokumenty;obsah;rozsah a koncipování učiva přírodopisu;základní školy |
Klíčová slova v dalším jazyce: | curricular documents;contents;scale and arrangement of natural science curriculum;primary schools |
Abstrakt: | Příspěvek dokumentuje složitost vývoje vymezování a koncipování učiva přírodopisu a didakticky analyzuje jednotlivé kurikulární dokumenty od počátku minulého století až po současnost. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Article documents complexity of the defi nition development and curriculum arrangement of the natural science. The article also analyses particular curricular documents since beginning of 20th century till present time. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1 (2011) Články / Articles (KPG) Číslo 1 (2011) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Podrouzek.pdf | Plný text | 707,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16763
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.