Title: | Deník odborné praxe jako nástroj efektivní praktické výuky studentů navazujícího magisterského studia |
Authors: | Babková, Marcela Horová, Jana |
Citation: | RATISLAVOVÁ, Kateřina ed. Cesta poznávání a vzdělávání v ošetřovatelství VI.: sborník příspěvků 6.5. 2015. Vyd. 1. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií. Katedra ošetřovatelství a porodní asistence, 2015, s. 15-17. ISBN 978-80-261-0503-9. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií. Katedra ošetřovatelství a porodní asistence |
Document type: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/online/Cesta-poznavani-a-vzdelavani-v-osetrovatelstvi-VI.pdf http://hdl.handle.net/11025/16794 |
ISBN: | 978-80-261-0503-9 |
Keywords: | odborná praxe;vysokoškolské studium;ošetřovatelství |
Keywords in different language: | professional experience;university studies;nursing |
Abstract: | Téma diplomové práce Deník odborné praxe jako nástroj efektivní praktické výuky studentů navazujícího magisterského studia je velice aktuálním z toho důvodu, že je připravována reakreditace navazujícího magisterského oboru Ošetřovatelství v klinických oborech na Fakultě zdravotnických studií v Plzni - Katedra ošetřovatelství a porodní asistence. Současné ošetřovatelství si žádá sestru vzdělanou nejen v oblasti teorie, ale i praktických činností a dovedností. Velkou a důležitou roli ve vykonávání odborné praxe nejen budoucích sester – magister má Deník odborné praxe, který by měl být vypracován v souladu s platnou legislativou a obsahovat příslušné informace a náležitosti k odborné praxi studentek. |
Rights: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Appears in Collections: | Cesta poznávání a vzdělávání v ošetřovatelství VI. (2015) Cesta poznávání a vzdělávání v ošetřovatelství VI. (2015) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Babkova.pdf | Plný text | 55,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/16794
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.