Název: Vyučovanie systémov CAD e-learningovou metódou
Další názvy: Teaching CAD systems with e-learning method
Autoři: Földesi, Juraj
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2012 24.–25.5. 2011: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011, s. [66-70]. ISBN 978-80-261-0002-7.
Datum vydání: 2011
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2011/download.htm
http://hdl.handle.net/11025/16896
ISBN: 978-80-261-0002-7
Klíčová slova: CAD systémy;e-learning;didaktická pomůcka
Klíčová slova v dalším jazyce: CAD systems;e-learning;didactic tool
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of our thesis was to theoretically provide an overview of the various CAD systems and e-learning methods that are currently mostly be found, or used in practice. In the experimental part of this work, we decided to present the draft e-learning course aimed at teaching CAD systems. The inquiry sought the help of presentations and instructional videos that we have created, whether there is a lesson with e-learning and advantage in terms of acquisition of such knowledge without the support of e-learning. Also applicable to the lesson in terms of innovation and attractiveness. This objective has been verified with the help of a not standardized questionnaire and knowledge test, we have built a. In the last part of graduation theses, we propose recommendations for teaching practice.
Cieľom našej diplomovej práce bolo z teoretického hľadiska poskytnúť prehľad jednotlivých CAD systémov a e-learningových metód, ktoré sa v súčasnej dobe najviac vyskytujú, respektíve používajú v praxi. V experimentálnej části tejto práce sme sa rozhodli prezentovať návrh e-learningového kurzu zameraného na výučbu CAD systémov. Cieľom prieskumu bolo za pomoci prezentácie a inštruktážnych videí, ktoré sme sami vytvorili, zistiť či je vyučovacia hodina s podporou e-learningu výhodnejšia z hľadiska osvojovania si vedomostí ako bez podpory e-learningu.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2011
Olympiáda techniky Plzeň 2011

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Foldesi.pdfPlný text167,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16896

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.