Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Moc, Pavel | |
dc.contributor.editor | Honzíková, Jarmila | |
dc.contributor.editor | Krotký, Jan | |
dc.date.accessioned | 2015-11-16T06:49:41Z | |
dc.date.available | 2015-11-16T06:49:41Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; KROTKÝ, Jan ed. Olympiáda techniky Plzeň 2012 24.–25.5. 2011: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011, s. [17-21]. ISBN 978-80-261-0002-7. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0002-7 | |
dc.identifier.uri | http://www.olympiadatechniky.zcu.cz/@2011/download.htm | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/16908 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je seznámení s dynamicky se rozvíjejícím oborem pneumatikou a jejími způsoby vyučování. Metody vyučování se zaměřují na interaktivní způsoby a jejich praktický vliv na úroveň vzdělávání posluchačů. Výsledkem je kombinace použití klasické tabule a mobilní interaktivní tabule. Vhodné doplňky používané pro vytváření podkladů k výuce jsou především digitální fotoaparát a kamera. Výsledky vzdělávání vycházejí z průzkumu názorů a výkonů studentů. Závěrem je třeba připomenout, že použití multimediální techniky je dnes stále vnímáno jako novinka a zajímavost. Přesto je třeba dobře vážit, neplatí zde vztah: čím více, tím lépe. Na úroveň vzdělání mají především vliv osobnostní vlastnosti a schopnosti učitele. Použití interaktivního způsobu výuky je třeba chápat jen jako vhodný učební doplněk. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | pneumatika | cs |
dc.subject | učebnice | cs |
dc.title | Interaktivní učebnice elektropneumatiky | cs |
dc.title.alternative | Interactive elektropenumatik textbooks | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of the thesis is to familiarize with a dynamically developing branch Pneumatic and its methods of teaching. The teaching methods focus on interactive ways and their practical impact on the level of students´ education. The result is the combination of a classic board and a mobile interactive whiteboard. Suitable complements used for creating materials for teaching are primarily a digital camera and a camcorder. Learning outcomes result from a survey of opinions and students´ achievements. Finally, it should be mentioned that the use of multimedia technology is still perceived as a novelty and a matter of interest. However, one must consider carefully; the relation "the more the better" is not true. The education level is primarily influenced by personality traits and the teacher´s skills. Using an interactive teaching method should be considerd only a suitable teaching complement. | en |
dc.subject.translated | pneumatic | en |
dc.subject.translated | textbook | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2011 Olympiáda techniky Plzeň 2011 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Moc.pdf | Plný text | 210 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16908
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.