Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Teixeira dos Santos, Ricardo José | |
dc.date.accessioned | 2016-06-23T11:51:35Z | |
dc.date.available | 2016-06-23T11:51:35Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.uri | http://www.kiv.zcu.cz/publications/ | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/21600 | |
dc.format | 69 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | University of West Bohemia in Pilsen | en |
dc.rights | © University of West Bohemia in Pilsen | en |
dc.subject | stereoskopické vykreslování | cs |
dc.subject | měřítko | cs |
dc.subject | 3D tvary | cs |
dc.title | Scaling of rendered stereoscopic scenes: technical report no. DCSE/TR-2005-09 | en |
dc.type | zpráva | cs |
dc.type | report | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Rendered stereoscopic scenes suffer from a scaling problem, which causes major restrictions on their portability to other stereoscopic display mediums. A main solution for this problem is presented, as well as other complementary solutions. Also, the basics of depth perception are presented, and some insight on the current three-dimensional displays used. | en |
dc.subject.translated | stereoscopic rendering | en |
dc.subject.translated | scaling | en |
dc.subject.translated | 3D shapes | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Zprávy / Reports (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Santos.pdf | Plný text | 7,75 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/21600
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.