Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKout, Jiří
dc.date.accessioned2016-12-15T08:27:44Z
dc.date.available2016-12-15T08:27:44Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationArnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2013, č. 1-2, s. 19-22.cs
dc.identifier.issn1804-8366
dc.identifier.urihttp://arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/22075
dc.description.abstractPro praktická mikroskopická cvičení z houbových organismů jsou na středních školách většinou používány žampiony (pečárky), kvasinky a „plísně“. Příspěvek nabízí učitelům vhodnější materiál pro pozorování rozmnožovacích struktur vřeckovýtrusých i stopkovýtrusých hub. Je vysvětlen celý postup při přípravě mikroskopických preparátů z doporučovaných skupin hub. Pro názornost jsou zobrazeny vybrané houby na fotografi ích v terénu i pod mikroskopem.cs
dc.format4 s.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.relation.ispartofseriesArnicacs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.subjecthoubycs
dc.subjectpraktické úkolycs
dc.subjectmushroomsen
dc.subjectpractical activitiesen
dc.titleDoporučení pro mikroskopická cvičení z hub na základních a středních školáchcs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedA practical part of education about Fungi is executed mainly by microscopy of Agaricus , yeast-plants and some moulds at the high school. This contribution off ers more suitable materials for observation of reproductive structures of Ascomycota and Basidiomycota. All procedures of microscopic preparations are explained. The recommended groups of fungi are presented at photos in the fi eld and under the microscope.en
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Číslo 1-2 (2013)
Články / Articles (CBG)
Číslo 1-2 (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kout.pdfPlný text4,83 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/22075

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.