Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Šrytrová Michaela, PhDr. | |
dc.contributor.author | Frouzová, Vladimíra | |
dc.contributor.referee | Poková Petra, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2016-6-22 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T10:48:28Z | - |
dc.date.available | 2015-1-31 | |
dc.date.available | 2017-02-21T10:48:28Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-3-24 | |
dc.identifier | 66274 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/25142 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá možnostmi ergoterapeutických postupů u dětí s dysgrafií. V teoretické části je blíže specifikovaná porucha psaní a s ní spojené deficity, které bývají různé u každého dysgrafika. Dále jsou v této části zahrnuty ergoterapeutické postupy, které obsahují ergoterapeutické vyšetření, ergoterapeutickou intervenci a vybrané techniky ergoterapie u dysgrafie. Praktická část bakalářské práce obsahuje tři zpracované kazuistické studie, které jsou zaměřeny na využití vybraných ergoterapeutických postupů. Výsledky bylo zjištěno, že ergoterapeutickými postupy lze ovlivnit deficit jemné motoriky, který je důležitý ke psaní. | cs |
dc.format | 74 s. (120 714 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=66274 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | specifické vývojové poruchy školních dovedností | cs |
dc.subject | dysgrafie | cs |
dc.subject | ergoterapeutické metody | cs |
dc.title | Možnosti ergoterapeutických postupů u dětí s dysgrafií | cs |
dc.title.alternative | Options occupational therapy practice for children with dysgraphia | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií | cs |
dc.description.department | Katedra fyzioterapie a ergoterapie | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace ve zdravotnictví | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis deals with the possibilities of occupational therapy practice for children with dysgraphia. The theoretical part is closer to the specified fault type and associated deficits, which are different for each dysgrapic. Additionally, this section includes occupational therapy practices, which include examination of occupational therapy, occupational therapy intervention techniques and selected occupational therapy dysgraphia. The practical part of this thesis contains three case reports processed survey, which focused on the use of selected occupational therapy practice. With results was revealed that ergo-therpeutic procedures can affect fine motor deficit, which is important for writing. | en |
dc.subject.translated | special progression disorder school skills | en |
dc.subject.translated | dysgraphia | en |
dc.subject.translated | occupational therapy methods | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Vladimira Frouzova.pdf | Plný text práce | 2,21 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Frouzova - oponentsky posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 132,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Frouzova - posudek vedouci prace.pdf | Posudek vedoucího práce | 137,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Frouzova.pdf | Průběh obhajoby práce | 74,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/25142
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.