Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPfeifferová, Aneta
dc.contributor.editorSlavíková, Marie
dc.contributor.editorKrál, Jan
dc.date.accessioned2017-12-12T08:43:24Z
dc.date.available2017-12-12T08:43:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationSLAVÍKOVÁ, Marie ed.; KRÁL, Jiří ed. Sborník příspěvků studentské vědecké konference: teorie a praxe hudební výchovy dětí předškolního a mladšího školního věku. 1. vyd. Plzeň: Vydavatelství Západočeské univerzity v Plzni, 2017, s. 45-55. ISBN 978-80-261-0751-4.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0751-4
dc.identifier.urihttp://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html#FPE
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26565
dc.description.abstractHra na hudební nástroje je specifická hudební činnost, v níž člověk na základě osvojených nástrojových i hudebních dovedností a zpravidla i znalosti notového písma vytváří zvukovou podobu hudebních děl.cs
dc.format12 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherVydavatelství Západočeské univerzity v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectinstrumentální hracs
dc.subjectklavírcs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectdovednostics
dc.titlePsychologická východiska počátků výuky hry na klavírcs
dc.title.alternativePsychological starting points of teaching the play of pianoen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedPlaying musical instruments is a specific musical activity in which the person, based on acquired instrumental and musical skills, and usually the knowledge of notation, creates the sound form of musical works.en
dc.subject.translatedplaying instrumentsen
dc.subject.translatedpianoen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedskillsen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:SVK 2017
SVK 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pfeifferova.pdfPlný text345,43 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/26565

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.