Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorJanoušková, Eva
dc.contributor.refereePetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2017-1-31
dc.date.accessioned2018-01-15T14:59:57Z-
dc.date.available2014-10-25
dc.date.available2018-01-15T14:59:57Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier62375
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26650
dc.description.abstractTato diplomová práce se týká marketingu na sociálních sítích, což se v posledních letech stalo velice populárním nástrojem marketingové komunikace všech světoznámých značek. Vzhledem k tomu, že stále existuje mnoho marketérů, kteří se ve světě sociálních médií neorientují, cílem práce je poskytnutí více informací o tomto fenoménu obecně, poradit, jak sociální média využívat pro marketingové účely a skrze případovou studii přiblížit proces vytváření strategie na sociálních sítích pro nový projekt.cs
dc.format89 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectanalýzacs
dc.titleMarketing na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeSocial Media Marketingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis provides with information about social media marketing, which has recently become a really popular way of marketing communication across brands worldwide. Since there are still a lot of marketers who are lost in the world of social media, the aim of this thesis was to give more insights of what social media is in general, how to use them for marketing purposes and, through a basic case study, design the process of establishing a social media marketing strategy for a brand new project.en
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedanalysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Eva Janouskova.pdfPlný text práce2,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pv Janouskova.pdfPosudek vedoucího práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
janouskova po.pdfPosudek oponenta práce775,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obh_janouskova.pdfPrůběh obhajoby práce124,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26650

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.