Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNěmec Ladislav, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorPetrovitz, Jan
dc.contributor.refereeRoubal Jan, Ing.
dc.date.accepted2017-6-26
dc.date.accessioned2018-01-15T15:01:04Z-
dc.date.available2016-9-19
dc.date.available2018-01-15T15:01:04Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-2
dc.identifier71276
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26906
dc.description.abstractV bakalářské práci je řešena problematika závodních vozidel využívaných v rally. V teoretické části je prezentována oblast použití této závodní techniky; klasifikace závodních vozů; bezpečnostní předpisy ovlivňující jejich konstrukci; typické konstrukční prvky a omezení, která se jich týkají. Na příkladu dvou součástí ze závodního vozu Ford Focus WRC je zde také demonstrován rozdíl mezi běžně využívanou a závodní technikou. Cílem praktické části práce je návrh krytu pod motor pro vůz Ford Focus WRC. Návrh modelu i výkresová dokumentace byly zpracovány v CAD softwaru Catia V5.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrallycs
dc.subjectklasifikacecs
dc.subjectpředpisycs
dc.subjectsrovnání technikycs
dc.subjectkryt pod motorcs
dc.subjectochranná lyžinacs
dc.subjectcadcs
dc.subjectcatia v5cs
dc.titleDvoustopá závodní vozidla rallycs
dc.title.alternativeTwo track rally racing carsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn bachelor thesis is solved the issue of racing cars used in rally racing. In the first theoretical part is presented area of using this racing technologies; classification of the racing cars; safety regulations affecting the constructions; typical constructions components and limitations. There is illustrated the difference between racing cars and standard cars on the example of two parts of racing car Ford Focus WRC. The goal of practical part of the bachelor thesis is designed the protective cover under the engine used on Ford Focus WRC. Designing of model and drawing documentation were created by Catia V5 program.en
dc.subject.translatedrallyen
dc.subject.translatedclassificationen
dc.subject.translatedregulationsen
dc.subject.translatedcomparison of technologiesen
dc.subject.translatedprotective cover under the engineen
dc.subject.translatedcaden
dc.subject.translatedcatia v5en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Petrovitz_2017.pdfPlný text práce12,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrovitz_posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce781,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrovitz_posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce913,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrovitz.pdfPrůběh obhajoby práce249,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26906

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.