Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKřížek Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorNekut, Karel
dc.contributor.refereeTančin Milan, Ing.
dc.date.accepted2017-6-27
dc.date.accessioned2018-01-15T15:01:01Z-
dc.date.available2016-9-19
dc.date.available2018-01-15T15:01:01Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-2
dc.identifier71980
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26915
dc.description.abstractPráce se zabývá rozborem mazacího systému spalovacích motorů a výběrem sacího bodu olejových van ve spalovacích motorech. Konkrétně je zde řešena část testovací stolice olejových van. Návrh mechanismus, který je schopný měnit polohu sacího bodu během testování s ohledem na související díly v prostoru olejové vany. V závěru práce je rozvíjena myšlenka aktivní sací trubice, která by představovala nový typ uspořádání mazací soustavy.cs
dc.format42 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71980-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpohybový mechanismuscs
dc.subjecttestování olejových vancs
dc.subjecttestovací stolice motorůcs
dc.subjectsací bodcs
dc.subjectaktivní sací trubicecs
dc.titleNávrh mechanismu pro optimalizaci polohy sacího bodu oleje v olejové vaně během testovánícs
dc.title.alternativeDesign of the mechanism for the oil suction point place optimalization during oil pan testingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the analysis of the combustion engine lubrication system and the selection of the oil pan suction points in internal combustion engines. Specifically, a part of the test stand of the oil pans is being solved here. A design mechanism that is able to change the position of the suction point during testing with respect to the related parts in the oil pan space. At the end of the thesis is developed the idea of active suction tube, which would represent a new type of arrangement of the lubrication system.en
dc.subject.translatedmotion mechanismen
dc.subject.translatedoil pan testingen
dc.subject.translatedengine test standen
dc.subject.translatedsuction pointen
dc.subject.translatedactive suction tubeen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_KAREL_NEKUT_COMPLETE.pdfPlný text práce5,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nekut_posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce721,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nekut_posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nekut.pdfPrůběh obhajoby práce250,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26915

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.