Název: Význam motorického učení u pacientů po cévní mozkové příhodě.
Další názvy: The importance of motor learning in patients after stroke.
Autoři: Vraná, Radka
Vedoucí práce/školitel: Kydlíčková Jana, MUDr.
Oponent: Ryba Lukáš, Mgr.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/26993
Klíčová slova: cévní mozková příhoda;ischemie;hemoragie;motorické učení;kabatova metoda;spasticita;plasticita mozku.
Klíčová slova v dalším jazyce: thestroke;the ischemia;the hemorhage;motor learning;the kabat´s method;the spasticity;brain plasticity
Abstrakt: V teoretické části práce jsou shrnuty poznatky o motorickém učení.Problematiku cévní mozkové příhody.Dále jsou tu shrnuté použité vyšetřovací metody.V praktické části se práce věnuje zpracování kazuistik a využití motorického učení.Jsou stanoveny hypotézy,popsána metodika práce a vyhodnocené výsledky terapie.
Abstrakt v dalším jazyce: The theoretical part of the thesis summarizes the knowledge about motor learning.Problems of stroke.In addition,the examination methods are summarized and used.In the practical part the thesis deals withcase studies and the use of motor learning.There are hypotheses,described methodology of work and evaluated results of therapy.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace.pdfPlný text práce1,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrana - posudek vedouci prace BP.pdfPosudek vedoucího práce418,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrana - oponentsky posudek BP.pdfPosudek oponenta práce226,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrana.pdfPrůběh obhajoby práce460,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26993

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.