Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKielbusová Zdeňka, PhDr.
dc.contributor.authorKoza, Petr
dc.contributor.refereeKratochvíl Pavel, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-8-25
dc.date.accessioned2018-01-15T15:05:57Z-
dc.date.available2016-9-20
dc.date.available2018-01-15T15:05:57Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-29
dc.identifier71680
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27935
dc.description.abstractPráce obsahuje teoretickou část, zabývající se složkami výchovně-vzdělávacího procesu. Dále praktickou část, zabývající se fyzikálními jevy, s nimiž se setkáváme v domácnosti. Je zde kladen důraz na historické souvislosti, zajímavosti, popis principu, demonstraci jevů pomocí pokusů a náměty na činnost žáků. Zdůrazněny jsou souvislosti s Rámcovým vzdělávacím programem. Třetí část zkoumá využití praktické části ve výuce.cs
dc.format148 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfyzikacs
dc.subjectpokusycs
dc.subjectvypařovánícs
dc.subjectbateriecs
dc.subjectakumulátorcs
dc.subjectgenerátorcs
dc.subjectrozvodná síťcs
dc.subjectdistribuční soustavacs
dc.subjectelektromotorcs
dc.subjectžárovkacs
dc.subjectzásuvkacs
dc.subjectpřetlakcs
dc.subjectpodtlakcs
dc.subjecthydrostatický tlakcs
dc.subjectvztlaková sílacs
dc.subjectarchimédův zákoncs
dc.subjectkapilární tlakcs
dc.subjectbernoulliho rovnicecs
dc.titleFyzika v domácnostics
dc.title.alternativeHousehold Physicsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programMatematikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work contains theoretical part, which deals with constituents of educational process. Furthermore it contains practical part, which deals with physical phenomena we can find in the household. The work puts emphasis on the historical context, interesting facts, the description of the principle, illustration of phenomena through experiments and suggestions for the activity of students. The connection with the Framework Educational Program is underlined. The third part researches the utilisation of practical part in ordinary teaching.en
dc.subject.translatedphysicsen
dc.subject.translatedexperimentsen
dc.subject.translatedevaporationen
dc.subject.translatedbatteryen
dc.subject.translatedaccumulatoren
dc.subject.translatedgeneratoren
dc.subject.translatedelectric power distributionen
dc.subject.translatedelectric power transmissionen
dc.subject.translatedelectric motoren
dc.subject.translatedlight bulben
dc.subject.translatedsocketen
dc.subject.translatedoverpressureen
dc.subject.translatedunderpressureen
dc.subject.translatedhydrostatic pressureen
dc.subject.translatedbuoyancyen
dc.subject.translatedarchimedes' principleen
dc.subject.translatedcapillary pressureen
dc.subject.translatedbernoullis´ equationen
dc.provenanceZadávající pracoviště VŠKP Fakulta pedagogická, Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy.cs
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMA)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Koza_Petr.pdfPlný text práce5,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni Koza473.pdfPosudek vedoucího práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek Koza475.pdfPosudek oponenta práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Koza476.pdfPrůběh obhajoby práce423,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27935

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.