Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSynáč Jaroslav, Dr. Ing.
dc.contributor.authorLöfler, Martin
dc.contributor.refereeRatkovská Katarína, Ing.
dc.date.accepted2017-6-19
dc.date.accessioned2018-01-15T15:07:58Z-
dc.date.available2016-10-17
dc.date.available2018-01-15T15:07:58Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-1
dc.identifier71067
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28360
dc.description.abstractPráce se zabývá leteckým turbokompresorovým turbohřídelovým motorem TV3-117. Pojednává o možnostech jeho přestavby na energetickou jednotku. V práci jsou shrnuty příklady aplikací aeroderivativních spalovacích turbín a vypsány rozdíly mezi provozem leteckých motorů a spalovacích turbín. Dále je v této práci popsána konstrukce motoru TV3-117 a možnosti jeho diagnostikování. V hlavní části práce je popsán návrh výroby energetické jednotky ze zmíněného motoru. Součástí návrhu bylo vytvoření např. P&ID, dispozičního rozmístění a konstrukčních výkresů. V závěrečné fázi bylo vytvořeno ekonomické zhodnocení.cs
dc.format100 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectletecký motorcs
dc.subjectturbokompresorový motorcs
dc.subjectspalovací turbínacs
dc.subjectkogenerační jednotkacs
dc.subjectenergetikacs
dc.subjecttv3-117cs
dc.titleAnalýza transformace leteckého turbokompresorového motoru TV3-117 na energetickou jednotkucs
dc.title.alternativeAnalysis of a conversion the aircraft turbocompressor engine TV3-117 to a power uniten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThesis is aimed to aircraft turbocompressor turboshaft engine TV3-117. It is about conversion of this engine to a power unit. In the thesis are mentioned aeroderivative gas turbines used in world. Differences between aircraft engines and stationary gasa turbines are mentioned to. A descriotion of an engine design and its diagnostics is created. The conversion to the power unit is designed in a main part including P&ID, Layouts and desing drawings. An economoic appreciation is described in last part.en
dc.subject.translatedaircraft engineen
dc.subject.translatedturbocompressor engineen
dc.subject.translatedgas turbineen
dc.subject.translatedcogeneration uniten
dc.subject.translatedpower systemen
dc.subject.translatedtv3-117en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Lofler_2017.pdfPlný text práce15,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni DP Lofler-doc01435320170615080414.pdfPosudek vedoucího práce596,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
OP Lofler-doc01437520170615130943.pdfPosudek oponenta práce452,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby DP Lofler-doc01457520170620105013-1.pdfPrůběh obhajoby práce236,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28360

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.