Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorRothová, Eva
dc.contributor.authorPěchoučková, Eva
dc.contributor.editorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2018-09-12T07:48:30Z-
dc.date.available2018-09-12T07:48:30Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila a Petr SIMBARTL, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2018: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 22.5.–23.5. 2018 Vienna House Easy Pilsen. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2018, s. 67. ISBN 978-80-261-0793-4.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0793-4
dc.identifier.urihttp://www.zcu.cz/export/sites/zcu/pracoviste/vyd/online/ot2018-abstracts.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29869
dc.identifier.urihttp://files.olympiadatechniky.cz/ot2018-abstracts.pdf
dc.description.abstractPráce na téma "Rozvíjení matematických představ v předškolním věku ve spojení s pohybem se zaměřením na orientaci v prostoru" je rozdělena do tří částí teoretické, metodologické a experimentální. V teoretické části je popsána oblast předmatematických představ v předškolním věku se zaměřením na oblast orientace v prostoru, oblast pracovní a polytechnické výchovy v tomto období a krátce i oblast pohybová se zaměřením na kinestetický učební styl. Metodologická část obsahuje cíle experimentu, použité metody, podmínky experimentu, 10 aktivit a kritéria hodnocení. V experimentální části je popsán experiment s deseti dětmi z mateřské školy Františkovy Lázně. Výzkum byl prováděn pomocí deseti mnou vytvořených aktivit, týkajících se orientace v prostoru a polytechnických dovednostech ve spojení s pohybem. Jednotlivé úkoly byly vyhodnoceny podle předem stanovených kritérií. Výsledkem experimentu je prokazatelný posun v těchto oblastech a celkově výborné výsledky ve znalostech a dovednostech těchto 5-6 letých dětí.cs
dc.format1 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.ispartofseriesOlympiáda techniky Plzeň 2018cs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs
dc.subjectpředmatematické představycs
dc.subjectprostorová orientacecs
dc.subjectpraktická výchovacs
dc.subjectpolytechnic educationcs
dc.subjecttechnická hračkacs
dc.titleRozvíjení předmatematických představ v předškolním věku ve spojení s pohybem, se zaměřením na oblast orientace v prostorucs
dc.title.alternativeDevelopment of preschool children's pre-mathematical notions in relation to movement focusing on spacial orientationen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe thesis on "Development of Mathematical Notions During Pre-school Age in Connection with Movement with a Focus on Spacial Orientation" is divided into three parts theoretical, methodological, and experimental. In the theoretical part, the pre-mathematical notions in pre-school age with a focus on the area of spacial orientation and on the area of practical and polytechnic education in this age are described together with a short discussion of movement with a special focus on the kinestetic teaching style. The methodological part addresses the goals of the experiment, methods used, the conditions of the experiment, ten activities, and the criteria for assessment. In the experimental part, the experiment is described on which participated ten children from the nursery in Františkovy Lázně. In the experiment, ten activities designed by me were performed as a part of the experiment; these activities were focused on spacial orientation and on polytechnic skills in connection with movement. Each activity was assessed by previously defined criteria. As a result of the experiment, a clear improvement could be detected in the areas and overall excellent results as regards knowledge and skills of these 5- to 6-year-old children.en
dc.subject.translatedpre-school educationen
dc.subject.translatedframework educational programmeen
dc.subject.translatedpre-mathematical notionsen
dc.subject.translatedspatial orientationen
dc.subject.translatedpractical educationen
dc.subject.translatedpolytechnické vzděláváníen
dc.subject.translatedtechnical toyen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2018
Olympiáda techniky Plzeň 2018

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rothova.pdfPlný text355,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29915

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.