Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorSokolova, Oksana
dc.contributor.editorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2018-09-12T08:28:29Z-
dc.date.available2018-09-12T08:28:29Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila a Petr SIMBARTL, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2018: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 22.5.–23.5. 2018 Vienna House Easy Pilsen. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2018, s. 71. ISBN 978-80-261-0793-4.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0793-4
dc.identifier.urihttp://www.zcu.cz/export/sites/zcu/pracoviste/vyd/online/ot2018-abstracts.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29869
dc.identifier.urihttp://files.olympiadatechniky.cz/ot2018-abstracts.pdf
dc.format1 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.ispartofseriesOlympiáda techniky Plzeň 2018cs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectkognitivně-vzdělávací aktivitacs
dc.subjectsamostatná prácecs
dc.subjecttechnologiecs
dc.subjectaktivizacecs
dc.titleIndependent work as means of activization of educational cognitive activity of pupils in the course of training of technologyen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article considers a problem of educational-cognitive activity of pupils at lessons of technology means independent work. The article presents the results of the self-education of pupils on the basis of MBOU SOSh 15 of Vladimir city.en
dc.subject.translatededucational-cognitive activityen
dc.subject.translatedindependent worken
dc.subject.translatedtechnologyen
dc.subject.translatedactivizationen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2018
Olympiáda techniky Plzeň 2018

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Sokolova.pdfPlný text346,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29919

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.