Název: | Sovremennyje praktiki izučenija žizni i tvorčestva L.N.Tolstogo v ramkach projekta "VUZ - škole" kak effektivnoje sredstvo formirovanija kul´tury čtenija |
Autoři: | Pešková, Michaela |
Citace zdrojového dokumentu: | ŠASTINA, J., BOŽKOVA, G., ŠATUNOVA, 0., PEŠKOVÁ, M. Sovremennyje praktiki izučenija žizni i tvorčestva L.N.Tolstogo v ramkach projekta "VUZ - škole" kak effektivnoje sredstvo formirovanija kul´tury čtenija. In Problems of modern education : materials of the IX internacional scientific conference on September 10-11, 2018. Prague: Vědecko vydavatelské centrum Sociosféra-CZ, 2018. s. 38-44. ISBN 978-80-7526-326-1. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Vědecko vydavatelské centrum Sociosféra-CZ |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/30769 |
ISBN: | 978-80-7526-326-1 |
Klíčová slova: | kultura čtení;projekt Střední škola - škola;literární klub;kurátorské hodiny |
Klíčová slova v dalším jazyce: | culture of reading;project High School - School;literary club;curatorial hours |
Abstrakt v dalším jazyce: | The relevance of the topic is determined by the objective significance of the book and reading in the formation of an independently and creatively thinking personality with a high spiritual culture. Despite the fact that art works have a powerful educational and educa-tional potential, their reading becomes a real problem for mankind and for teachers of litera-ture in particular. The article considers non-traditional methods of forming the culture of read-ing, which were conducted within the framework of the project "High School – School", timed to the 190th anniversary of the birth of L. N. Tolstoy. |
Práva: | © Vědecko vydavatelské centrum Sociosféra-CZ Plný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Konferenční příspěvky / Conference Papers (KRF) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Tolstoj.pdf | Plný text | 356,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/30769
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.