Název: Sovremennyje praktiki izučenija žizni i tvorčestva L.N.Tolstogo v ramkach projekta "VUZ - škole" kak effektivnoje sredstvo formirovanija kul´tury čtenija
Autoři: Pešková, Michaela
Citace zdrojového dokumentu: ŠASTINA, J., BOŽKOVA, G., ŠATUNOVA, 0., PEŠKOVÁ, M. Sovremennyje praktiki izučenija žizni i tvorčestva L.N.Tolstogo v ramkach projekta "VUZ - škole" kak effektivnoje sredstvo formirovanija kul´tury čtenija. In Problems of modern education : materials of the IX internacional scientific conference on September 10-11, 2018. Prague: Vědecko vydavatelské centrum Sociosféra-CZ, 2018. s. 38-44. ISBN 978-80-7526-326-1.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Vědecko vydavatelské centrum Sociosféra-CZ
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/30769
ISBN: 978-80-7526-326-1
Klíčová slova: kultura čtení;projekt Střední škola - škola;literární klub;kurátorské hodiny
Klíčová slova v dalším jazyce: culture of reading;project High School - School;literary club;curatorial hours
Abstrakt v dalším jazyce: The relevance of the topic is determined by the objective significance of the book and reading in the formation of an independently and creatively thinking personality with a high spiritual culture. Despite the fact that art works have a powerful educational and educa-tional potential, their reading becomes a real problem for mankind and for teachers of litera-ture in particular. The article considers non-traditional methods of forming the culture of read-ing, which were conducted within the framework of the project "High School – School", timed to the 190th anniversary of the birth of L. N. Tolstoy.
Práva: © Vědecko vydavatelské centrum Sociosféra-CZ
Plný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům.
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference Papers (KRF)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Tolstoj.pdfPlný text356,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/30769

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.