Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorPrůcha, Tomáš
dc.contributor.authorHorváthová, Dana
dc.contributor.authorFilipi, Zbyněk
dc.contributor.authorRohlíková, Lucie
dc.date.accessioned2019-07-08T10:00:12Z-
dc.date.available2019-07-08T10:00:12Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationPRŮCHA, T., FILIPI, Z., ROHLÍKOVÁ, L. Problémy v přípravě učitelů informatiky: případová studie. In Horváthová, D. DidInfo : Medzinárodná konferencia o vyučovaní informatiky DidInfo 2019. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2019. s. 115-118. ISBN 978-80-557-1533-9 , ISSN 2454-051X.en
dc.identifier.isbn978-80-557-1533-9
dc.identifier.issn2454-051X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/34860
dc.description.abstractV souvislosti s integrací informatiky do kurikula základních i středních škol v České republice sílí diskuze o přípravě učitelů informatiky. Cílem tohoto příspěvku je pomocí případové studie realizované na Západočeské univerzitě v lzni popsat problémy v přípravě učitelů informatiky dle názorů akademických pracovníků, kteří se na její přípravě podílejí. Prezentované výsledky vychází z realizovaného kvalitativního výzkumu sestávajícího z polostrukturovaných rozhovorů. Nejběžnějšími nalezenými problémy jsou především nedostatek financí a nedostatečný počet zájemců o studium učitelství informatiky. Dále se jedná o problémy týkající se tvorby studijních programů, jejich skladby a personálního zabezpečení výuky.cs
dc.format4 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherUniverzita Mateja Belask
dc.relation.ispartofseriesDidInfo : Medzinárodná konferencia o vyučovaní informatiky DidInfo 2019en
dc.rightsPlný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům.cs
dc.rights© Univerzita Mateja Belaen
dc.subjectpříprava učitelů informatikycs
dc.subjectvzdělávání učitelůcs
dc.subjectpregraduální příprava učitelůcs
dc.subjectpřípadová studiecs
dc.titleProblémy v přípravě učitelů informatiky: případová studiecs
dc.title.alternativeProblems in computer science teacher preparation: A case studyen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessrestrictedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedIn the Czech Republic there is a growing discussion about thepreparation of CS (Computer Science) teachers, especially inconnection with the integration of CS into the curriculum ofprimary and secondary schools. The aim of this paper is to describeproblems in the preparation of CS teachers in the opinions ofacademic staff involved in the preparation of CS teachers, using acase study at the University of West Bohemia. The presented resultsare based on a qualitative research consisting of semi-structuredinterviews. The most common problems identified are mainlyfinances and insufficient numbers of students interested in the studyof CS teaching, but also problems related to the creation of studyprograms, their composition and personnel provision of teaching.en
dc.subject.translatedcomputer science teacher preparationen
dc.subject.translatedteacher training, preservice teacheren
dc.subject.translatedcase studyen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43925919
dc.project.IDSGS-2018-019/ Výzkum vlivu informačních a komunikačních technologií na vzdělávánícs
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (KVD)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Zbornik_Didinfo_2019.pdf27,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/34860

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD